بازدید مدیر ستاد فهمای سمنان از کانون‌های مساجد شهرستان دامغان
بازديد مدير ستاد فهماي سمنان از کانون‌هاي مساجد شهرستان دامغان

بازدید مدیر ستاد فهمای سمنان از کانون‌های مساجد شهرستان دامغان

حجت الاسلام موسوي، در سفري يک روزه به شهرستان دامغان از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين شهرستان بازديد کرد.
شناسه خبر : 45097 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» به مناسبت فرارسیدن ایام سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در سفری یک روزه به شهرستان دامغان از کانون های فرهنگی هنری این شهرستان بازدید کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در بازدید از کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) دامغان ،بیان کرد: این کانون ظرفیت های بسیار خوبی برای اجرای فعالیت های هنری دارد که انتظار می رود مدیر و ارکان کانون برای فعالیت های حوزه هنر بیشتر تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه علاقمندی اعضاء کانون به حوزه نمایشنامه نویسی و تئاتر فرصتی مغتنم است،افزود: کانون فرهنگی هنری با انجمن های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویژه انجمن هنرهای نمایشی تعامل و همکاری داشته باشد و در ارائه آثار فاخر هنری بیش ازپیش برنامه ریزی داشته باشند.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: برنامه های کانون ها با هدف جذب کودکان ونوجوانان به مساجد باشد و هدف از تاسیس کانون ها نیز همین جذب نسل جدید به سمت مساجد است تا در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن قدرتمند تر از گذشته ایستادگی کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان همچنین در بازدید از کانون فرهنگی هنری صاحب الامر(عج) مسجد قبا دامغان با اشاره به حضور پرشور کودکان نوجوانان در برنامه های کانون،بیان کرد: برگزاری کلاس های تربیتی با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار کانون باشد و از ظرفیت های مختلف مسجد و ارکان مسجد نیز در این زمینه استفاده شود.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در حد امکان از برنامه های حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی حمایت شود تا بتوانیم برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه گام مثبتی برداشته باشیم.