جشن روز جوان در کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر برگزار می شود
جشن روز جوان در کانون فرهنگي هنري نورالمهدي(عج) مهديشهر برگزار مي شود
مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی (عج) مهدیشهر خبر داد:

جشن روز جوان در کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر برگزار می شود

ذوالفقاريان از برگزاري جشن روز جوان همزمان با سالروز ميلاد با سعادت حضرت علي اکبر(ع) در کانون فرهنگي هنري نورالمهدي(عج) مهديشهر خبر داد.
شناسه خبر : 45121 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

«مهدی ذوالفقاریان» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با تبریک اعیاد با برکت ماه شعبان المعظم ،بیان کرد: یکی از مناسبت های مهم ماه شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) می باشد که به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر افزود: این کانون بیش از 15 سال برگزاری جشن روز جوان در روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) را در در برنامه های خود دارد و امسال نیز این جشن باشکوه را برگزار خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه جشن روز جوان در روز جمعه 12 اسفند ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد،گفت: در این مراسم حجت الاسلام عبداللهی ،مدیرکل تبیلغات اسلامی استان به سخنرانی خواهد پرداخت و مهران پور طاهریان نیز مدیحه سرایی خواهد کرد.

 

ذوالفقاریان افزود: اجرای گروه تواشیح شمیم ظهور و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این مراسم محسوب می شود که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک شهدا مهدیشهر برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر بیان کرد: این مراسم به همت هیئت امناء مسجد حضرت ابوالفضل(ع)،پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) و کانون نورالمهدی (عج) مهدیشهر برگزار می شود.