پرسنل ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند
پرسنل ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان سمنان با نماينده ولي فقيه در استان ديدار کردند
در آستانه 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور؛

پرسنل ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

در آستانه فرارسيدن 18 اسفند ماه،سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، مدير و پرسنل ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهماي استان سمنان با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان ديدار کردند.
شناسه خبر : 45256 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ صبح امروز و در آستانه فرارسیدن 18 اسفند ماه،سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ،مدیر و پرسنل ستاد هماهنگی کانون های فهمای استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  در این دیدار با اشاره به  تدارک برنامه‌های متنوع جهت گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرها و روستاهای استان همانند سال‌های گذشته به صورت خودجوش برنامه‌های ابتکاری در راستای بزرگداشت ۱۸ اسفند برگزار می کنند.

 

حجت الاسلام«سید علی موسوی» با بیان اینکه تعدادی از برنامه ها توسط ستاد کشور ابلاغ شده و تعدادی از برنامه ها نیز ویژه استان سمنان برگزار می شود گفت: گردهمایی مدیران کانون های استان سمنان  را به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خواهیم داشت ودر این مراسم از مدیران کانون های فعال استان تجلیل می شود.

 

وی عطرافشانی گلزار شهدا ، بازدید از کانون های مساجد ،برگزاری نشست خبری و... از برنامه‌های بزرگداشت ۱۸ اسفند برشمرد  و افزود: در حال حاضر ۲۸۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهر ها و روستاهای استان سمنان فعالیت می کنند .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف جذب کودکان و نوجوانان با برنامه های فرهنگی و هنری مسجدمحور به مساجد و کادر سازی برای آینده اسلام و انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ضرورت حمایت نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه از کانون های فرهنگی هنری مساجد،بیان کرد: برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در مساجد یکی از راه های مناسب جهت حضور بیشتر مسئولان در مساجد و آشنایی بیشتر با فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد.