18 اسفند فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های کانون های مساجد است
18 اسفند فرصت مناسبي براي معرفي ظرفيت هاي کانون هاي مساجد است
فرماندار میامی:

18 اسفند فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های کانون های مساجد است

آشوري 18 اسفند را فرصتي مناسب براي معرفي ظرفيت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به مردم ياد کرد و گفت: کانون ها با بهره گيري از قالب هاي جذاب هنري در زمينه معرفي ارزش هاي ديني موفق عمل کرده اند.
شناسه خبر : 45375 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۱۳

«علیرضا آشوری» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با اشاره به ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری گفت: مساجد از ثمرات مهم فرهنگی انقلاب اسلامی به شمار می روندکه به خوبی جایگاه واقعی خود را پیدا کرده اند.

 

فرماندار میامی احیای کارکردهای موثر مساجد، ایجاد فضای جذاب دینی مذهبی برای جذب نوجوانان و جوانان به بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه، برنامه ریزی و حرکت در مسیر تحقق اهداف متعالی و مترقی انقلاب اسلامی، دفاع از آرمان های انقلاب، امام(ره) و شهدا و عملیاتی کردن دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگی را از اهداف شکل گیری کانون های فرهنگی هنری ذکر کرد.


آشوری گفت:نقش کانونهای فرهنگی وهنری مساجد در جذب جوانان در برنامه های بصیرت افزایی،توجه به فرامین مقام معظم رهبری برای درامان ماندن از توطئه های شوم دشمنان برکسی پوشیده نیست.


فرماندار میامی ضمن تبریک به مناسبت ۱۸ اسفند ماه،سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی وهنری مساجد، از تلاش مدیران واعضا کانونهای فرهنگی وهنری شهرستان قدردانی کردند.