کانون‌های مساجد نسبت به جذب نوجوانان و جوانان به مسجد اهتمام ورزند
کانون‌هاي مساجد نسبت به جذب نوجوانان و جوانان به مسجد اهتمام ورزند
نماینده ولی فقیه دراستان سمنان:

کانون‌های مساجد نسبت به جذب نوجوانان و جوانان به مسجد اهتمام ورزند

حجت الاسلام مطيعي، ضمن گراميداشت سي امين سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور گفت: کانون‌هاي مساجد نسبت به جذب نوجوانان و جوانان به مسجد اهتمام ورزند.
شناسه خبر : 45434 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» درگردهمایی مدیران پیشگام کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به مناسبت گراميداشت سی امین سالروز تأسيس كانون‌های مساجد در امامزاده یحیی (ع) سمنان ضمن اشاره به مناجات شعبانیه و ایام نیمه شعبان تاکید کرد: مناجات شعبانیه هر کدامش مباحثی دارد که کمتر شنیده شده و اگر به عبارات آن دقت و تدبر کنیم در می‌یابیم که عمق بسیاری را از معارف الهی در بر می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با تاکید بر اینکه اعیاد شعبانیه بهترین فرصت برای تبلیغ دین و آموزه‌های  اسلامی است، ادامه داد: در هر کاری اگر برای خدا قدم برداریم، قطعاً نصرت و یاری خداوند شامل حال ما خواهد شد.

حجت الاسلام مطیعی  با بیان اینکه کانون های مساجد بعنوان اولین نهاد بدنبال جذب نوجوانان و جوانان به سمت مسجد باشند ، گفت: از ابتدا این نسل باید با مسجد آشنا شوند و اجرای  برنامه های جذاب و تفریحی همراه با محتوای فرهنگی در فعالیت های کانون برنامه ریزی شود تا به بهترین نحو کودکان و نوجوان به مسجد جذب شوند.

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان تصریح کرد:کانون های فرهنگی و هنری می توانند با برنامه ریزی های دقیق و مدون برای اجرای فعالیت های فرهنگیِ جذاب و هدفمند نسبت به جذب جوانان اقدام کنند.

امام جمعه سمنان عنوان کرد: مسجدی پویا و فعال و اثربخش است که شاهد حضور همه اقشار و سنین به ویژه جوانان و نوجوانان باشد و فلسفه تشکیل و راه اندازی کانون های مساجد هم همین هدف است.

حجت الاسلام مطیعی با تأکید براینکه زمینه اجرای کارهای فرهنگی تاثیرگذار در کانون های مساجد را فراهم آوریم ادامه داد: بایستی کارهای بی ارزش وبی فایده را کنار گذاشته وبه فعالیت وبرنامه هایی که نیاز جامعه وبا ارزش هستند را در دستور کار خود قرار دهیم.