ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور نسبت به طرح‌ها و فعالیت‌ها نگاه کیفی‌سازی دارد
ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور نسبت به طرح‌ها و فعاليت‌ها نگاه کيفي‌سازي دارد
رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور:

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور نسبت به طرح‌ها و فعالیت‌ها نگاه کیفی‌سازی دارد

محمديان گفت: ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور نسبت به طرح‌ها و فعاليت‌هاي بچه هاي مسجد نگاه کيفي سازي دارد.
شناسه خبر : 45705 تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان: «محمدتقی محمدیان» در نشست با مدیر و پرسنل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بیان کرد: حسب مبانی اعتقادی حسن فاعلی بر حسن فعلی تقدم دارد و همچنان که ایمان بر عمل صالح تقدم دارد و خدمت به مسجد نیز عمل صالح بزرگ است.

 

رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افزود:  خدمت به مسجد جایگاه انبیاء الهی است  و بر اساس آیات قرآن کریم آبادانی مسجد به صورت معنوی مورد توجه است که برای عمران معنوی مسجد ایمان به خدا و روز قیامت از شاخصه های خادمین مسجد است.

 

وی گفت:جنس کار در مساجد معامله با خداوند است و همه باید خود را خدمتگزار بیت العتیق بدانیم و این اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

محمدیان با بیان اینکه در دوره مدیریت جدید ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد بدنبال برگشت به ماموریت اصلی کانون های مساجد می باشد ،تصریح کرد: در سال های 71 و 72 بدلیل اختلال در بدنه اصلی فرهنگ و هنر جامعه کانون های فرهنگی هنری مساجد برای حفظ ارزش های دین مبین اسلام و با هدف شناسایی استعداد های مسجدی و پرورش این استعداد ها تاسیس شدند.

 

رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افزود: در ماه های اخیر ضرورت اجرای کارهای فرهنگی با محوریت دین و مسجد بیش از گذشته دیده شده است و تجربه نشان داده است که هر جا به بچه های مسجد میدان داده شده است شاهد موفقیت های خوبی بوده ایم.

 

وی گفت: در مدیریت جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد راهبردهای مختلفی پیش بنی شده است که هویت سازی،جریان سازی ،سازماندهی و بازطراحی و شبکه سازی و بهبود و تعالی سازمانی راهبردهای اصلی ستاد کانون های مساجد در سال 1402 می باشد.

 

محمدیان افزود: نگاه کیفی سازی مدنظر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است و در همین راستا برنامه ها و طرح ها باید از کانون ها ارائه شود و در ستاد های استانی و کشور بررسی و عملیاتی شود.

 

رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در پاین خاطر نشان کرد: امور استانها در خدمت همه همکاران در استانها می باشد و در هر فرصتی که فراهم شود پاسخگوی همکاران خواهیم بود.