مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر به لقاء الله پیوست
مدير کانون فرهنگي هنري نورالمهدي(عج) مهديشهر به لقاء الله پيوست

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر به لقاء الله پیوست

مهدي ذوالفقاريان،مدير فقيد کانون فرهنگي هنري نورالمهدي(عج) مهديشهر پس از مدت ها تحمل بيماري شامگاه جمعه دار فاني را وداع گفت.
شناسه خبر : 46049 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ شامگاه جمعه و در آستانه فرارسیدن لیالی قدر، خادم الحسین(ع) مرحوم مهدی ذوالفقاریان، مدیر فقید کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) شهرستان مهدیشهر پس از تحمل مدتها بیماری دار فانی را وداع گفته و به لقاء‌الله پیوست.

 

برگزاری برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی-هنری، تهیه بسته های معیشتی، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و مذهبی و ... با محوریت کانون و مسجد در طول سال از مهمترین فعالیت های آن مرحوم در کانون نورالمهدی(عج) بود.

همچنین جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به عنوان برنامه شاخص این روز در شهرستان مهدیشهر محسوب می شود که کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) با مدیریت مرحوم ذوالفقاریان به مدت 15 سال مبادرت به اجرای این جشن کرد و در سال گذشته نیز وی با وجود کسالت و بستری شدن در بیمارستان، کماکان این برنامه باشکوه با مدیریت کانون فرهنگی نورالمهدی(عج) در مسجد حضرت ابالفضل(ع) مهدیشهر برگزار شد.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان درگذشت مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر را به خانواده وی و اهالی مسجد حضرت ابالفضل(ع) و اعضای کانون نورالمهدی(عج) مهدیشهر تسلیت عرض کرده و برای آن فقید سعید اجر جزیل و برای خانواده ایشان صبر جمیل از خداوند منان مسئلت می نماید.