اعتکاف دانش‌آموزی «سه روز تا بی‌نهایت» در کانون شقایق برگزار می‌شود
اعتکاف دانش‌آموزي «سه روز تا بي‌نهايت» در کانون شقايق برگزار مي‌شود
همزمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان؛

اعتکاف دانش‌آموزی «سه روز تا بی‌نهایت» در کانون شقایق برگزار می‌شود

وزيري از برگزاري اعتکاف دانش آموزي در روز هاي پاياني ماه مبارک رمضان در مسجد جامع روستاي نامنيک توسط کانون فرهنگي هنري شقايق خبر داد.
شناسه خبر : 46337 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۳

«مجید وزیری» در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به فرارسیدن روز های پایانی ماه مبارک رمضان،بیان کرد: حضور دانش آموزان نوجوان در مساجد همواره مورد تاکید بوده است تا از فضای معنوی مساجد بیش از پیش بهره مند شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق افزود: برگزاری اعتکاف با خلوت 3 روزه نوجوانان با خداوند متعال زمینه بسیار خوبی برای خودسازی نوجوانان و شناخت شخصیت خود همراه با مناجات با خداوند متعال است.

 

وزیری گفت: کانون فرهنگی هنری شقایق با مشارکت مسجد جامع روستای نامنیک همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری اعتکاف با حضور دانش آموزان در مسجد جامع این روستا کرده است.

 

وی یکی از آسیب های اجتماعی که در بین نوجوانان بطور جدی وجود دارد را استفاده بی رویه از گوشی همراه و شبکه های اجتماعی دانست و افزود: در زمینه هزینه دریافتی جهت مراسم اعتکاف برنامه ریزی بدین صورت شده است که افرادی که گوشی همراه نداشته باشند به صورت نیمی از هزینه ثبت نام را پرداخت خواهند کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق گفت: این مراسم معنوی از سه شنبه 29 فروردین آغاز خواهد شد و تا پنج شنبه 31 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.