هنر عرصه ای جذاب برای جذب نسل نوجوان و جوان به مسجد
هنر عرصه اي جذاب براي جذب نسل نوجوان و جوان به مسجد
هنرمند انقلابی مسجدی استان سمنان:

هنر عرصه ای جذاب برای جذب نسل نوجوان و جوان به مسجد

قادري، استفاده از هنر را براي جذب نوجوانان وجوانان به مساجد بسيار موثر دانست وگفت: هنرمند و آثار هنري در آگاهي‌بخشي و تربيت نسل آينده تأثير بسزايي دارد.
شناسه خبر : 46401 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

«محمدهادی قادری» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه آثار هنری با محتوای انقلابی می‌تواند به‌عنوان ابزاری در مقابل تهاجم فرهنگی عمل کند گفت: تأثیر هنر در انتقال آموزه‌های دینی و حماسی تأثیری بی‌بدیل دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری به سوی ظهور مسجد جواد الائمه (ع) سمنان با تأکید براینکه هنرعرصه ای جذاب برای نسل نوجوان به مسجد است افزود: با حمایت مسئولان میتوان فعالیتهای فرهنگی هنری بسیار گسترده ومتنوع با محتوای انقلابی وآموزه های دینی در مساجد انجام داد.

 

وی با برشمردن ویژگی های سرودهای انقلابی وارزشی بیان کرد: سرودهای انقلابی می تواند به جریان انقلاب و اسلام کمک کرده و باورهای جوانان را تقویت کند.

 

قادری جایگاه سرودهای انقلابی واستقبال نوجوانان وجوانان را از این سرودها درچند سال اخیر بسیار مطلوب تر دانست و افزود: دهه هشتادی ها ونودی ها با حضور فعال وگسترده خود ازاین عرصه استقبال بسیار دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری به سوی ظهور مسجد جواد الائمه (ع) سمنان گروه های سرود را یک پتانسیل مهم و ارزشمند در حوزه هنر انقلابی برشمرد وتصریح کرد: این گروه ها با اجرای برنامه های مختلف در سطح مساجد برای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه نیز تلاش می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه  مسجد همواره پایگاه اصلی برای ترویج و صیانت از ارزش‌های انقلابی و اسلامی می باشد، اظهارداشت: زبان هنر بهترین ابزار تاثیرگذار برای انتقال پیام و ارزش‌های انقلاب است.

 

محمد هادی قادری فعالیت خود را درعرصه موسیقی وسرود از سال 1380 بصورت حرفه ای آغاز کرده ودارای رتبه های برتر کشوری واستانی درعرصه خوانندگی ومربی سرودمی باشد.