نقش دختران در ماموریت بیانیه گام دوم انقلاب تمدن ساز است
نقش دختران در ماموريت بيانيه گام دوم انقلاب تمدن ساز است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان:

نقش دختران در ماموریت بیانیه گام دوم انقلاب تمدن ساز است

ريواده يکي از مهمترين و اساسي ترين و کاربردترين هدف گزاري هاي دشمن در عرصه جنگ ترکيبي ، را دختران عنوان کردوگفت: نقش دختران در ماموريت بيانيه گام دوم انقلاب تمدن ساز است.
شناسه خبر : 46844 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان«احمد ریواده» در اولین نشست استانی ستاد بزرگداشت برنامه های دهه کرامت در دفتر نماینده ولی فقیه ضمن قدر دانی از فضای همدلی و اتحاد انسجام و صمیمیتی که در بین مجموعه فعلان اجتماعی فرهنگی استان با محور نماینده  ولی فقیه در استان است گفت:همه دستگاه‌های اجرایی از این فرصت برای انجام فعالیت های عمیق و تاثیر گذار در ماموریت های فرهنگی و اجتماعی  پیش رو بهره گیرند.

 

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه بنا بر تاکیدات استاندار سمنان نقش دستگاهای اجرایی استان در برنامه های ملی و مذهبی و همچنین تبیین ضرورت اجرای برنامه ها گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین و کاربردترین  هدف گزاری ها  دشمن در عرصه جنگ ترکیبی، دختران هستند.

وی تصریح کرد: موضوع جنگ ترکیبی متمرکز بر ارزش‌های دینی با تمرکز بر قشر دختران و قشر جوانان و نوجوانان در پدیده عفاف و حجاب است.

 

ریواده با اشاره به اینکه دولت ایت الله رئیسی و دولت سیزدهم دولت احیای انقلاب اسلامی و گفتمان مقام معظم رهبری (مد ظله ) و حضرت امام( ره) است، اظهارداشت: این تکلیف و ماموریت ذاتی برای همه دستگاه‌های اجرایی است. 

 

وی از ویژگی های بازر مردم شریف استان سمنان تقدیم ۳۰۰۰هزار  شهید و عنوان بین الحرمین دانست وافزود:تببین ارزشهای اسلام و اهل بیت یک‌فرصت بی‌نظیر در مواجهه  با سیاست ها و برنامه های دشمن در جنگ ترکیبی می باشد.

 

 ریواده با تأکید براینکه دهه کرامت یک فرصت ارزشمند گفتمانی برای تببین نقش زن اسلام و در عرصه جهاد تبیین است، ادامه داد: از  همه ظرفیت های فرهنگی استان به ویژه رسانه و  فضای مجازی برای معرفی نمونه ها و نماد های حوزه زن در اسلام  بهره گرفته شود و روز نقش  روز دختر عرصه در تمدن سازی نوین باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان نقش مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی در برگزاری مراسم دهه کرامت مهم و ارزشمند خواند وافزود: لذا باید این مراسم متفاوت با سال های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه منویات نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان برای دفتر امور اجتماعی ، دفتر امور زنان وخانواده استانداری سمنان و دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه های فرهنگی دهه کرامت نقشه راه است اضافه کرد: فضای مجازی امروز وسیع تر از فضای حقیقی است و ما باید از ظرفیت این فضا در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمنان در برابر دختران و عفت عمومی جامعه است بهره بیشتری بگیریم.

 

ریواده بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز استان باید با تولید محتوای فاخر نقش جایگاه دختران و زنان  ایرانی را در پیشرفت کشور معرفی و برجسته کنند.