888 برنامه در دهه کرامت در استان سمنان برگزار می شود
888 برنامه در دهه کرامت در استان سمنان برگزار مي شود
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان:

888 برنامه در دهه کرامت در استان سمنان برگزار می شود

سعدالدين با اشاره به فعاليت چهار هزار و ۵۰۰ خادميار و يک هزار ياور رضوي در استان سمنان گفت: به همت اين افراد و ساير فعالان در حوزه ديني، 888 برنامه و فعاليت براي دهه کرامت در استان سمنان پيش بيني شده است.
شناسه خبر : 46845 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان، «حسن سعدالدین» در اولین نشست استانی ستاد بزرگداشت برنامه های دهه کرامت که در دفتر نماینده ولی فقیه استان سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه استان سمنان به دلیل اینکه مسیر زیارت علی بن موسی‌الرضا (ع) و قرارگیری در مسیر حرم تا حرم در زمره استان‌های قوی ما در حوزه خادم‌یاری است، افزود: این استان هم در کانون‌های تخصصی و هم کمک به محرومان شامل محرومیت زدایی، اشتغال، توزیع اقلام مانند گوشت قربانی که هر ساله در عید قربان جمعی از خادم‌یاران حضور دارند رتبه برتر کشور را دارد.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به فعالیت چهار هزار و ۵۰۰ خادمیار و یک هزار یاور رضوی در استان سمنان اظهارداشت: این افراد در قالب ۱۹ کانون تخصصی در بخش‌های مختلف در استان سمنان خدمات ارائه می دهند. 

 

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی در دهه کرامت برنامه های متعدد فرهنگی را در سطح استان سمنان اجرا خواهند کرد افزود: خادمیاران آستان قدس رضوی، احیاء کنندگان سیره ائمه اطهار (ع) هستند.

 

سعدالدین با تأکید بر استفاده از ظرفیت دهه کرامت برای اجرای برنامه های فرهنگی بیان کرد: دشمنان با تمام قوا وارد عرصه شدند که بایداز فرصت های مذهبی ودینی از جمله این دهه برای آشنایی عمومی مردم با باورها و الگوهای دینی و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) استفاده کنیم.