720 اثر در جشنواره فجر تا فجر استان سمنان داوری شد
720 اثر در جشنواره فجر تا فجر استان سمنان داوري شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

720 اثر در جشنواره فجر تا فجر استان سمنان داوری شد

فلاح لاله زاري با اشاره به برگزاري جشنواره علمي، پژوهشي، فرهنگي، هنري و ادبي جشنواره «فجر تا فجر» با موضوع نماز گفت: 720 اثر دراين جشنواره به مرحله داوري رسيد.
شناسه خبر : 46858 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ «فرشید فلاح لاله زاری» صبح امروز در آیین تجلیل از برترین های جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در استان سمنان که در محل تئاتر شهر فرهنگسرای کومش برگزار شد، گفت: این جشنواره در 9 رشته و در سه بخش فرهنگی هنری، علمی و ادبی برگزار شد و از سوی شرکت کنندگان در مجموع 720 اثر به دبیرخانه جشنواره فجر تا فجر ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

 

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از 762 اثر رسیده به دبیرخانه، 42 اثر به علت ضعیف بودن قابلیت داوری نداشتند، افزود: 27 نفر در رشته های مقاله، کلیپ، پادکست، عکس، نقالی، شعر، داستان، دلنوشته و قصه گویی به عنوان افراد اول تا سوم انتخاب و معرفی شدند.

 

 

وی تصریح کرد: در مجموع استان سمنان در بخش تعداد آثار ارسالی به جشنواره فجر تا فجر به نسبت جمعیت در رتبه پنج استان های مختلف قرار گرفت این در حالی است که سمنان چهار ماه دیرتر روند اجرایی آن را آغاز کرده بود.

 

فلاح لاله زاری با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب برای استفاده از هنر برای ترویج مسایل ارزشی از جمله نماز در جامعه گفت: نماز از فریضه های مهمی است که باید با استفاده از ابرازهای فرهنگی هنری در جامعه ترویج شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: سمنان در اجرا و برگزاری جشنواره نماز «فجر تا فجر» موفق عمل کرده است و کسب این رتبه در کشور بیانگر این موفقیت است.

 

حجت الاسلام «محمدرضا شمس الدین» در ادامه این مراسم با بیان اینکه جشنواره فجر تا فجر حدود چهار ماه دیرتر آغاز شد، گفت: در این جشنواره، کودکان و نوجوانان به صورت ویژه مورد توجه بوده اند و بخشی از شرکت کنندگان نیز از عموم جامعه بوده اند.