راه اندازی 57 پایگاه قرآنی در کانون های مساجد استان سمنان
راه اندازي 57 پايگاه قرآني در کانون هاي مساجد استان سمنان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

راه اندازی 57 پایگاه قرآنی در کانون های مساجد استان سمنان

حجت الاسلام موسوي از راه اندازي 57 پايگاه قرآني در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان خبرداد و گفت: کلاس هاي آموزش قرآن کريم و تفسير و محافل انس با قرآن ويژه گروه هاي سني مختلف در اين پايگاه ها برگزار مي شود.
شناسه خبر : 46900 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۳

حجت الاسلام «سید علی موسوی» درگفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی، گفت: 57 پایگاه قرآنی در کانون های مساجد استان سمنان راه اندازی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: پایگاه قرآن به مسجدی اطلاق می شود که علاوه بر برگزاری فعالیت های عمومی قرآن از جمله کلاس های آموزش قرآن و طرح تلاوت نور در طول سال، اقدام به برگزاری جلسات هفتگی تلاوت مجلسی قرآن کریم کنند.

 

وی از برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم و تفسیر و محافل انس با قرآن ویژه گروه های سنی مختلف در پایگاه های قرآنی کانون های مساجد خبر داد و افزود: برگزاری منظم جلسات، بارگذاری مستندات با کیفیت در سامانه، تعداد مخاطب و تبلیغات و اطلاع رسانی از شاخص‌های اصلی ارزیابی کانون ها در این طرح می باشد.