انس با قرآن کریم یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی است
انس با قرآن کريم يکي از راهکارهاي مقابله با تهاجم فرهنگي است
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

انس با قرآن کریم یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی است

عرب خراساني انس با قرآن کريم و معارف اهل بيت و عصمت و طهارت(ع) را يکي از راهکارهاي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان عنوان کردوگفت: برکت در مسير قرآن زمينه‌ساز سعادت و رستگاري بشر و تقويت روحي و معنوي انسان مي شود.
شناسه خبر : 46940 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛«علی اکبر عرب خراسانی»درنشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ؛ با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقات قرآنی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی آشنایی دانش آموزان با معانی و زیبایی های کلام الهی را به همراه دارد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی به تدریج باعث انس و تدبر بیشتر دانش آموزان با قرآن می شود افزود: دانش آموزان با شرکت در مسابقات قرآنی، با زیبایی های کلام الهی و سخنان اهل (ع) آشنا می شوند و این آشنایی تأثیر بسزایی در شناخت مسائل دینی و اعتقادی دانش آموزان دارد.

 

وی بركت در مسير قرآن را زمينه‌ساز سعادت و رستگاري بشر و تقويت روحي و معنوي انسان دانست و افزود: آموزش قرآن و جهت دهی فکر و ذهن دانش آموزان به سمت یادگیری قرآن از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

عرب خراسانی ضمن اعلام آمادگی در راستای مشارکت وتشویق دانش آموزان برای شرکت درمسابقات قرآنی مدهامتان بیان کرد: برحسب وظیفه دینی و قرآنی، از همه ظرفیت و پتانسیل ها برای شرکت دانش آموزان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استفاده خواهد شد.