پانزدهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید برگزار می شود
پانزدهمين دوره جشن هاي زير سايه خورشيد برگزار مي شود
در ایام دهه کرامت؛

پانزدهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید برگزار می شود

حجت الاسلام عربي از برگزاري پانزدهمين دوره جشن هاي زير سايه خورشيد در استان سمنان همزمان با دهه کرامت خبرداد.
شناسه خبر : 46983 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

حجت الاسلام «حسن علی عربی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان، با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید در این استان، گفت: یک کاروان پنج نفره از دوم خردادماه سال جاری برای اجرای برنامه های مختلف جشن های زیر سایه خورشید وارد استان سمنان می شود.

 

مسئول برگزاری جشن های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در استان سمنان، آغاز برنامه های این کاروان دراستان را به مناسبت دهه کرامت از دوم تا 11 خردادماه اعلام کرد و افزود: در سال جاری از پیش بینی اجرای برنامه های تکراری پرهیز شده است.

 

وی حضور درگلزار شهدا، برجسته سازی شعارسال، حضور درمراکز تولیدی ودانش بنیان، تکریم فروشندگان،حضور درکارخانه ها، تکریم از خانواده ها با چهارفرزند به بالا در راستای افزایش جمعیت وفرزندآوری، برگزاری جشن های عمومی، حضور در جمع ناشنوایان و راه اندازی عکاس خانه رضوی را از جمله برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در سمنان برشمرد.

 

حجت الاسلام عربی ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، سیره و روش زندگی امام رضا (ع)، ترویج سبک زندگی رضوی را از جمله اهداف جشن های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید عنوان کرد و افزود: این جشن ها با محوریت جوانان، نوجوانان و رویکرد محرومیت زدایی برپا می شود.