ارزش‌های والای دهه کرامت در جامعه نهادینه شود
ارزش‌هاي والاي دهه کرامت در جامعه نهادينه شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

ارزش‌های والای دهه کرامت در جامعه نهادینه شود

حجت الاسلام خرميان گفت: فرهنگ اسلامي و ارزش‌هاي والاي دهه کرامت در جامعه نهادينه و ترويج و برگزاري برنامه‌هاي اين دهه با وجهه مردمي همراه شود.
شناسه خبر : 47069 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛حجت الاسلام عباس خرمیان در چهارمین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با تأکید برترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های والای دهه کرامت در جامعه گفت: تاثیرگذاری برنامه‌های این دهه از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است وباید از کارهای کلیشه ای وتکراری اجتناب شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد:برنامه‌های دهه کرامت باید بازتاب گسترده‌ای در جامعه داشته و برای مردم سودمند باشد و در محتوای برنامه‌ها ذائقه مردم مورد توجه قرار گیرد.

 

وی نهادینه شدن گفتمان کرامت در جامعه را لازم دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم که این مراسم ها هرچه باشکوه تر از جهت کمی و کیفی برگزار شوند.

 

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان سمنان نیز دراین نشست بر برنامه‌ریزی چندین برنامه محوری برای جشن روز دختر همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در این استان تأکید کرد و افزود: اجرای برنامه‌های جشن در مساجد، ادارات و نهادها، اماکن عمومی و پارک‌ها و بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

 

حجت الاسلام موسوی، هدف از برگزاری مناسبت‌های دینی و بزرگداشت ائمه اطهار (ع) بیان معارف و سیره علمی، عملی و اخلاقی معصومان (ع) دانست و گفت: محوریت مساجد و بقاع متبرکه در برگزاری آیین های بزرگداشت دهه کرامت، تعیین برنامه ها با رویکرد جریان سازی اجتماعی و استفاده از ظرفیت دستگاه های عضو با تقسیم وظایف در قالب کارگروه های کاربردی و انجام برنامه های مشترک با هدف هم افزایی و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ها را از جمله رویکردهای اجرایی برشمرد.

 

چهارمین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی فرهنگی و موثرین و فعالان فرهنگی به در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد.