جشن تکریم خانواده در شهرستان مهدیشهربرگزار شد
جشن تکريم خانواده در شهرستان مهديشهربرگزار شد
همزمان با دهه کرامت؛

جشن تکریم خانواده در شهرستان مهدیشهربرگزار شد

همزمان با دهه کرامت جشن تکريم خانواده در شهرستان مهديشهر با همکاري اموزش و پرورش ناحيه عشايري و سازمان جهاد کشاورزي و ستاد هماهنگي کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 47376 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در جشن تکریم خانواده در شهرستان مهدیشهر با بیان اینكه برگزاری این گونه جشنواره ها می تواند در معرفی سنت های زیبای ایرانی اسلامی موثر باشد،گفت: خانواده متصدی و متولی تداوم نسل است و نسل‌ها همه در دامن خانواده به وجود می‌آیند و تداوم پیدا می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه کانون خانواده یکی از اصل های مهم در شکل گیری جامعه اسلامی است، اظهارداشت: دشمن با شناسایی این مساله، به دنبال سست کردن بنیان خانواده‌ها است.

وی توجه به آیین و احکام اسلامی را بهترین الگو برای حفظ بنیاد خانواده دانست وافزود: با بهره‌گیری از آموزه‌های پیامبران می‌توان از تهدیدهای نابود کننده خانواده جلوگیری کرد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: والدین می‌توانند با الگوبرداری از اسلام و احکام الهی فرزندان خود را آموزش دهند چون تربیت صحیح کودکان بسیاری از معضلات و مشکلات درون جامعه را برچیده و باعث ایجاد یک جامعه سالم می‌شود.

در پایان این مراسم از گروه سرود دختران توسط مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تجلیل شد.