جشن بزرگ لبخند خدا درسمنان برگزار می شود
جشن بزرگ لبخند خدا درسمنان برگزار مي شود

جشن بزرگ لبخند خدا درسمنان برگزار می شود

مشيري از برگزاري جشن بزرگ‌ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)،دهه کرامت و روز دختربا عنوان لبخند خدا ،ويژه بانوان خبرداد.
شناسه خبر : 47381 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۵

هاشم مشیری درگفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ با اشاره به برگزاری جشن لبخند خدا در پارک سیمرغ،پارک بانوان «فرشتا» گفت : این مراسم امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت 19:30همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان از همکاری ومشارکت موسسه فرهنگی فدک الزهرا سمنان،موکب لبیک یا حسین(ع)،موسسه عطرظهور وسه شنبه های مهدوی با سازمان فرهنگی شهرداری سمنان برای برگزاری این جشن بزرگ خبردادوافزود: با توجه به هجمه‌های دشمنان و رسانه‌های معاند در حوزه زنان و دختران ، برگزاری مراسم روز دختر باید باشکوه‌تر و با ایجاد شور و نشاط بیشتر انجام شود.

 

وی تصریح کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای بزرگداشت مقام دختر و اهمیت موضوع خانواده در جامعه است به همین دلیل برنامه های متعددی ویژه دختران و بانوان در این ایام پیش بینی شده است.

 

مشیری بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان و ظرفیت به جنگ اعتقادات و باورهای نسل جوان ما بویژه دختران این سرزمین آمده است به همین خاطر باید از فرصت دهه کرامت به منظور روشنگری و بصیرت افزایی و خنثی سازی توطئه های دشمن در این زمینه استفاده کرد.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری روز میلاد حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر، اظهار کرد: این بیانگر اهمیتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران برای دختران قائل است و توجه به آنها را در دستور کار قرار داده است.

 

به گفته مشیری گروه سرود دختران نسل ظهور در جشن لبخند خدا اجرا برنامه خواهند داشت و همچنین نماهنگ گلی از گلهای بهشت در این مراسم رونمایی می شود.