نماهنگ دنیای عاشقا رونمایی شد
نماهنگ دنياي عاشقا رونمايي شد
به مناسبت دهه کرامت؛

نماهنگ دنیای عاشقا رونمایی شد

مشيري از رونمايي نماهنگ دنياي عاشقا به مناسبت دهه کرامت خبرداد.
شناسه خبر : 47406 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

هاشم مشیری درگفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ با اشاره به تهیه وتولید نماهنگ دنیای عاشقا گفت: این نماهنگ در دهه کرامت در شبکه های اجتماعی رونمایی شد.

 

تهیه کننده نماهنگ دنیای عاشقا با بیان اینکه این نماهنگ به همت مرکز فضای مجازی قافله سمنان،موسسه طلایه داران جوان ،ستاد بزرگداشت دهه کرامت،شورای ‌هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  تهیه شده است افزود: معاونت تبلیغات اسلامی؛ اداره مراسم و آئین ها حرم مطهر رضوی،آستان مقدس امامزاده علی اشرف (ع) سمنان،گروه سرود آوای احسان تهران ( منبع )،بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان،موسسه فرهنگی وهنری نوآوران کویر نشین،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ،ستاد نمازجمعه سمنان،صدا و سیمای مرکز سمنان ودبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان سمنان نیز در تهیه این نماهنگ مشارکت داشتند.

 

مشیری تصریح کرد: با توجه به توسعه‌ی روز‌افزون فن‌آوری ارتباطات و ایجاد خدمات جذاب بر این بستر و تولید محتوای انبوه در شبکه و نیز توسعه‌ی شبکه‌های اجتماعی نیازمند برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تهدیدات این فضا و تبدیل تهدیدات به فرصت ها است.

 

وی تهیه کننده این نماهنگ را هاشم مشیری اعلام کردوگفت: ندا عزالدین کارگردان، زهرا ابراهیمی دستیار کارگردان، سارا نوری مدیر صحنه،محمد امین اعتمادی وعرفان مقدم فیلمبردار،فاطمه زهرا خاک پاش منشی صحنه، هانیه زمانی پور عکاس،برنامه ریزسیدمحمد میرصناعی و مهدیه خاک پاش فیلمبردار پشت صحنه این نماهنگ را برعهده دارند.

 

مسئول مرکز فضای مجازی قافله با بیان اینکه این نماهنگ توسط عضای گروه سرود کوثر ولایت اجرا شده است افزود: علی یزدانیان مسئول گروه سرود هستند.

 

مشیری با اشاره به اینکه از فضای مجازی برای تبلیغ و گسترش فرهنگ ناب اسلامی و سبک زندگی اسلامی می توان استفاده بهینه داشت اظهار کرد: اعضای مرکز فضای مجازی قافله سمنان به مناسبت های مختلف مذهبی، ملی فعالیتهایی از قبیل طراحی پوستر، ساخت کلیپ، بارگذاری مطالب مذهبی ودینی و ... را برعهده دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان تصریح کرد: از آنجا که مقام معظم رهبری تأکید فراوانی در مورد فضای مجازی دارند، ما تلاش کردیم حضور بچه های ارزشی و انقلابی در فضای مجازی فراهم شده و با تهیه کلیپ، تصاویر و مطالب تازه و بروز در خصوص نیاز نسل جوان وارد این عرصه شده ایم.