برکت وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دهه کرامت استفاده شود
برکت وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دهه کرامت استفاده شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان:

برکت وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دهه کرامت استفاده شود

حجت الاسلام موسوي در دهه کرامت به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) باشيم.
شناسه خبر : 47492 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در مراسم جشن روز دخترگرمسار، دهه کرامت را فرصت مغتنمی دانست که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) را از آن جهت کریمه اهل‌بیت می‌خوانند که صاحب فضیلت و کرامت در علم، دانش، پاکی و عصمت بوده و بخشش و کرم او زبانزد بوده است.

 

وی افزود: او معصومه و پرورش یافته مکتب ائمه طاهرین (ع) و یادگار صاحبان آیه تطهیر است، نمونه عالی از طهارت و پاکی است، به حدی که خاص و عام او را به‌ عنوان معصومه لقب داده‌ اند.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید براینکه سزاوار است دختران جوان از شخصی پیروی کنند که دارای ویژگی‌های برجسته از جمله عقل کامل‌، مقام عارفانه و حجاب مناسب است و باید این حضرت را الگو قرار دهند ادامه داد: در میان الگوهای دین شخصیت هایی مانند حضرت فاطمه زهرا (س) از شخصیت های دینی و علمی اسلام و کسی که عالمه، عارفه و عاقله است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با بیان نقش های مهمی که دختران در طول زندگی خود دارد از جمله دختر، مادر، خواهر و همسر بودن و نقش های اجتماعی زیادی که دارند، اضافه کرد: دشمنان نسبت به آن ها طمع های زیادی دارند لذا با تبلیغ در تلاش هستند تمام نقش دختران را از بین ببرند زیرا نقش های اجتماعی دارند لذا دختران برای صیانت از خود نقشه های زیادی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ عزتمندی، شجاعت، غیرت، دین‌مداری، ولایت‌مداری، احسان و... از اصول اساسی فرهنگ رضوی است، اظهار کرد: این ایام بهترین فرصت است تا مردم و مسئولان سبک زندگی ائمه معصومین و به خصوص امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) را الگویی برای رشد فرهنگ ناب محمدی در جامعه قرار دهیم.