شکوفا کردن استعداد های فرهنگی و هنری بچه های مسجد در دستور کانون های مساجد است
شکوفا کردن استعداد هاي فرهنگي و هنري بچه هاي مسجد در دستور کانون هاي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان:

شکوفا کردن استعداد های فرهنگی و هنری بچه های مسجد در دستور کانون های مساجد است

حجت الاسلام موسوي گفت: کانون هاي مساجد شکوفا کردن استعداد هاي هنري بچه هاي محله ها و مجاورين مسجد ،تربيت هنرمندان انقلابي و پايبندي به اصول و مباني اسلام را در دستور کار خود دارند.
شناسه خبر : 47494 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در بازدید از کانون فرهنگی هنری سروری راد گرمسارجذب نوجوانان و جوانان به فضای روحانی مسجد را مهمترین برنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست وگفت: شناسایی، جذب، آموزش و کادرسازی نوجوانان و جوانان هنرمند و فعالان فرهنگی با نگاه انقلابی در مساجد می‌تواند منجر به احیای کارکردهای مساجد شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان تحقق مسجد طراز اسلامی را از دیگر رسالت کانون های مساجد عنوان کردکه زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم می کند.

 

وی با تأکید براینکه همدلی و هماهنگی کانون های فرهنگی هنری موجب احیای کارکردهای فرهنگی مساجدمی شود ادامه داد: باید مدیران کانون مساجد برنامه‌های و فعالیت‌های پرشور و با نشاط فرهنگی معنوی در مساجد اجرا کنند.

 

حجت الاسلام موسوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه ساماندهی و پرداختن به دو موضوع فرهنگ و هنر وظایف اصلی کانون های مساجد می باشد،افزود: کشف استعداد های فرهنگی و هنری از بین نوجوانان و جوانان در محله های شهری و روستایی از کارکد های اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان افزود: کانون های فهما شکوفا کردن استعداد های هنری بچه های محله ها و مجاورین مسجد ،تربیت هنرمندان انقلابی و پایبندی به اصول و مبانی اسلام را در دستور کار خود دارند.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: کانون‌ها فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری و براساس نوع محتوا امتیاز دریافت می‌کنند و در نهایت مجموع امتیازها تبدیل به اعتبار می شود، بنابراین در این فرایند تمامی اعضای کانون درگیر یک رقابت سالم برای ارتقاع سطح کمی و کیفی کانون ها می شوند.