جشن« فرشته های روی زمین» در کانون ابوذر غفاری برگزار شد
جشن« فرشته هاي روي زمين» در کانون ابوذر غفاري برگزار شد
به مناسبت دهه کرامت؛

جشن« فرشته های روی زمین» در کانون ابوذر غفاری برگزار شد

الهي از برگزاري جشن «فرشته هاي روي زمين» در کانون فرهنگي هنري ابوذر غفاري مسجد امام حسين(ع) سمنان خبرداد.
شناسه خبر : 47580 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

حامدالهی درگفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان، با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع وشاد به مناسبت دهه کرامت به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری مسجد امام حسین(ع) سمنان گفت: جشن« فرشته های روی زمین» به مناسبت روز دختر برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری مسجد امام حسین(ع) سمنان با بیان اینکه دراین دورهمی دخترانه در خصوص جایگاه دختر در اسلام مطالبی توسط خانم کوشکی ارائه شد.

 

وی با تاکید بر فرهنگ دیرینه اسلام در تکریم دختران و زنان ادامه داد: مناسبت‌های مختلف می‌تواند بهترین عامل برای تبیین جایگاه ارزشمند دختران و زنان باشد.

 

الهی تصریح کرد: ایجاد نشاط و امید در عموم مردم جامعه به ویژه دختران نوجوان، گرامیداشت مقام حضرت فاطمه معصومه (س)، ایجاد و ارتقای حس ارزشمندی در دختران، انعکاس نگرش صمیمی حاکمیت به دختران، تکریم مقام دختر در خانواده و جامعه، حفظ و ارتقای هویت ایرانی اسلامی در دختران از اهداف این جشن بود.

 

وی با بیان اینکه دشمنان سعی در هجمه به زنان کشور ما را دارند افزود: باید با برنامه ریزی درست و اصولی در مقابل خدشه فرهنگی دشمن ایستادگی کرد.