دعوت مدیر ستاد ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان
دعوت مدير ستاد ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان سمنان براي شرکت در جشنواره قرآني مدهامتان

دعوت مدیر ستاد ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان

حجت الاسلام موسوي از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان براي شرکت در شانزدهمين جشنواره قرآني مدها متان دعوت به عمل آورد.
شناسه خبر : 47616 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ حجت الاسلام سیدعلی موسوی در نشست شورای اداری در راستای جشنواره قرآنی مدها متان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان جهت شرکت درجشنواره قرآنی مدها ومتان گفت: این رویداد قرآنی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و در رده‌های سنی کودکان (رده سنی زیر هفت سال)، نوجوانان (رده سنی ۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان،  به جایگاه مسابقات قرآنی «مدهامتان» در میان مسابقات قرآنی کشوراشاره داشت و گفت: مسابقه قرآنی «مدهامتان» هر ساله توانسته شور معنوی را در بین نوجوانان و جوانان قرآنی ایجاد کند و شاهد حضور آنها در این دوره از رقابت های قرآنی باشیم و همزمان با آغاز ثبت‌نام مسابقه قرآنی «مدهامتان» شور و حال خاصی در بین فعالان کانون‌های مساجد برای حضور در این رقابت‌ها ایجاد شده و از همه بچه های مسجد و اهالی قرآن در استان دعوت می‌شود تا در این مسابقه مشارکت داشته باشند.

 

وی مهلت ثبت‌نام اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را تا پایان تیرماه سال جاری اعلام کردوافزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند به کانون فرهنگی و هنری مسجد محل خود یا سایت بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مسابقات قرآنی مدها متان فرصت بسیار خوبی برای شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی است و کانون های مساجد می توانند با برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم این استعدادها را شکوفا کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه و شناسایی قاریان و حافظان قرآنی در کانون های مساجد را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: این جشنواره به منظور انس بیشتر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با قرآن کریم برگزار می شود.

 

مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان تا پایان تیرماه سالجاری تمدید شده است.

 

این جشنواره قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل‌بیت (ع) برگزار خواهد شد.

 

شانزدهمین دوره مسابقه قرآنی مدهامتان شامل بخش ویژه اعضا، بخش رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر هفت سال، بخش ویژه کانون، تلاوت نور، تولیدات هنری و بخش بین‌الملل است.

 

تمامی فایل های ارسالی باید به صورت تصویری و چهره فرد به طور کامل مشخص باشدوهمچنین حداکثر زمان اثر سه دقیقه و حجم اثر حداکثر۳۰ مگابایت باشد.

 

ضبط فیلم به صورت افقی، بدون حرکت، بدون تدوین و بدون استفاده از میکروفن و سیستم صوتی و فقط با صدای معمولی با وضوح و بدون صداهای اضافی پیرامون شخص باشد.

 

علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت‌های من مراجعه کرده و در قسمت مدهامتان در رشته‌های اعلام شده ثبت‌نام کنند.