14 خرداد بهترین فرصت برای تبیین آرمان های امام خمینی(ره) است
14 خرداد بهترين فرصت براي تبيين آرمان هاي امام خميني(ره) است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

14 خرداد بهترین فرصت برای تبیین آرمان های امام خمینی(ره) است

فلاح گفت: چهاردهم خرداد ماه بهترين فرصت براي تبيين و ارائه نظرات و ديدگاه هاي رهبر کبير انقلاب اسلامي براي نسل جوان و ساير قشرهاي مردم است.
شناسه خبر : 47735 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۵
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛«فرشید فلاح لاله زاری» در اولین نشست کمیته فرهنگی، هنری و رسانه ای ستاد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در استان سمنان در راستای بررسی برنامه های فرهنگی هنری بزرگداشت ارتحال آمام (ره) در کمیته فرهنگی، هنری و رسانه ای استان سمنان، بر ضرورت تلاش و فعالیت دستگاههای عضو برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری برای مخاطبان خود تاکید کرد و گفت: ایام سالگرد عروج ملکوتی پیرجماران حضرت امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای تبیین و ارائه نظرات و دیدگاههای رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای نسل جوان و قشرهای مردم است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر تدوین و ارائه برنامه های دستگاههای عضو برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) ادامه داد: پس از برگزاری این برنامه، ارسال گزارش فعالیت ها نیز در موعد مقرر ضروری است.

 

در این نشست اهداف و برنامه های این کمیته تبیین و برنامه های دستگاههای فرهنگی عضو این کمیته مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

 

در این کمیته دستگاههای مختلف فرهنگی هنری از جمله صدا و سیما، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و ... عضویت دارند.

 

امسال همزمان با ۱۴ خرداد سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.