کانون های فرهنگی هنری مساجد در خط مقدم فعالیت های فرهنگی قرار دارند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در خط مقدم فعاليت هاي فرهنگي قرار دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :

کانون های فرهنگی هنری مساجد در خط مقدم فعالیت های فرهنگی قرار دارند

فلاح گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در خط مقدم فعاليت هاي فرهنگي قرار دارند و به طور مستقيم با مردم ارتباط دارند و از اين ظرفيت بايد به نحو مطلوب استفاده کنند.
شناسه خبر : 48190 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛«فرشید فلاح لاله زاری» صبح امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری ماجد استان سمنان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه ای مناسب برای پرکردن فاصله هنر و معنویت می باشند ،بیان کرد: این کانون ها می  توانند با تربیت هنرمندان انقلابی  هنر و معنویت را به هم نزدیک کرده و هنر تعالی بخش را که هنر واقعی است در جامعه گسترش دهند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود:رویکرد دولت آیت الله رئیسی  مردمی سازی است که با این شعار جایگاه کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید تقویت شود و بی توجهی که در گذشته به این کانون ها شده است جبران شود و مردمی سازی محوریت کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که این رویکرد با فعالیت های کانون های مساجد مطابقت دارد.

 

فلاح تصریح کرد:عدالت گستری رویکرد مهم دیگر دولت آیت الله رئیسی می باشد که این شعار وقتی عملی خواهد شد که به تشکل های مختلف از جمله کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه شود و با توجه به اینکه این کانون ها در نقاط مختلف کشور در شهر و روستاها نمانده دارند باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند و از این کانون ها بعنوان شبکه ای برای پیشبرد اهداف استفاده شود.

 

وی افزود:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال گذشته با اجرای طرح آموزش رایگان هنر برای همه اقدامات خوبی در زمینه توجه مردم به هنر داشته است که کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز می  توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: با توجه به نزدیک شدن به اوقات فراغت طرح آموزش هنر برای همه نیز اطلاع رسانی شود تا اعضاء کانون ها بتوانند در رشته های تخصصی هنری نیز آموزش های لازم را ببینند.

 

فلاح یادآو شد:کمبود بودجه واعتبارات در روند اجرای برنامه ها تاثیرگذار بوده است که امیدواریم در دولت مردمی این مشکل اعتباری حل شود .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در پایان تاکید کرد:کانون های فرهنگی هنری مساجد در خط مقدم فعالیت های فرهنگی قرار دارند  و به طور مستقیم با مردم ارتباط دارند و از این ظرفیت باید به نحو مطلوب استفاده کنند و ما نیز سعی می کنیم بهتر از گذشته از کانون ها حمایت کنیم.