جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد استان سمنان برگزار شد
جلسه ستاد غني سازي اوقات فراغت کانون هاي مساجد استان سمنان برگزار شد
با حضور کانون های رابط استان؛

جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد استان سمنان برگزار شد

همزمان با فرارسيدن فصل تابستان جلسه ستاد غني سازي اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان با حضور رابطين کانوني و شهرستاني برگزار شد.
شناسه خبر : 48192 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ صبح امروز جلسه سومین جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با حضور رابطین شهرستانی و کانونی در مجمتمع فرهنگیان شهمیرزاد برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این جلسه با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت توسط  کانون های مساجد،بیان کرد: رابطین کانون نسبت به توجیه و تشویق کانون های زیر مجموعه خود جهت اجرای پرشور و پر بار طرح غنی سازی اوقات فراغت در سال 1402 اهتمام ویژه داشته باشند.

 

حجت الاسلام«سید علی موسوی» با بیان اینکه کانون های مساجد هم در حوزه فهنگ و هم در حوزه هنر فعالیت دارند،افزود: مدیران کانون ها حداقل بر روی یک کار فرهنگی و یک کار هنری تمرکز داشته باشند و برای آن برنامه ریزی کنند.

 

وی گفت: ستاد کانون های مساجد استان نیز اطلاع رسانی و حمایت لازم در زمینه اجرای برنامه هایاوقات فراغت را خواهد داشت و کانون های رابط نسبت به اطلاع رسانی آئین نامه ها و اطلاعیه ها به کانون های شهرستان اقدام کنند.

 

در ادامه نیز کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به تببین و تشریح برنامه پرداخته و مدیران کانون ها نیز نظرات خود را ارائه نمودند.