تفاهم نامه همکاری کانون های مساجد و فنی و حرفه‌ای استان سمنان منعقد می شود
تفاهم نامه همکاري کانون هاي مساجد و فني و حرفه‌اي استان سمنان منعقد مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

تفاهم نامه همکاری کانون های مساجد و فنی و حرفه‌ای استان سمنان منعقد می شود

حجت الاسلام موسوي گفت: تفاهم نامه همکاري به منظور اجراي هرچه بهتر کلاس هاي اوقات فراغت بين ستادهماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان و فني و حرفه‌اي اين استان منعقد مي شود.
شناسه خبر : 48379 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در نشست با سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به فعالیت های اعضای کانون های مساجد استان در زمینه تخصص و اشتغال گفت: ما پیش از این نیز با اداره کل فنی و حرفه ای استان همکاری داشته ایم اما با امضای تفاهم نامه سعی می شود تا به صورت منظم و تشکیلاتی این امر پیگیری شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه گسترش فرهنگ کارآفريني و توسعه کمي و کيفي مهارت آموزي و آموزش هاي فني وحرفه اي در کانون های مساجد دنبال می شود افزود: می توان با انعقاد این تفاهم نامه دوره های آموزشی  کارآفرینی ، برگزاری آموزش ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری و ارائه گواهی مهارت به شرکت کنندگان را داشته باشیم.

 

وی توسعه و ارتقاء سطح همکاری های دوجانبه برای فراهم کردن زمینه های ارتقای آموزش های مهارتی را از اهداف انعقاد تفاهم نامه برشمردوافزود: با توجه به ظرفیت بالای آموزشی آموزش فنی وحرفه ای و ارتباط مستقیم آن با مباحث اقتصادی و اشتغال، امید آن داریم تا انعقاد این تفاهم نامه نقطه عطفی برای کمک به اشتغال باشد.

 

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز دراین نشست از آمادگی این اداره کل با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان جهت برگزاری دوره های آموزشی مهارتی وهمکاری دوجانبه خبردادوافزود: بعد از مراکز آموزشی‌، مساجد برای ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در فصل تابستان، مد نظر خواهند بود.

 

محمد مهدی زینتی با بیان اینکه می توان بستر مناسب برای آموزش معرفی شدگان توسط کانون در رشته های فنی در قالب انعقاد قرارداد آموزشی فراهم کرد افزود: همچنین می توان مربی مورد نیاز برای برگزاری دوره های آموزشی در مساجد تامین شود.

 

وی نیاز سنجی و اولویت بندی جامعه هدف و اعلام آن به فنی و حرفه ای را خواستار شد.

 

دراین نشست کارشناسان هم مطالبی را درخصوص هرچه بهتربرای اجرایی شدن برنامه ها ارائه کردند.