فعالیت های حوزه جوانان در مساجد استان سمنان برگزار می شود
فعاليت هاي حوزه جوانان در مساجد استان سمنان برگزار مي شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

فعالیت های حوزه جوانان در مساجد استان سمنان برگزار می شود

امينيان گفت: مساجد ظرفيت بسيار مناسبي در زمينه اجراي برنامه هاي اجتماعي و آموزشي مي باشد که بسياري از اين فعالت ها نيز در حال حاضر در مساجد شهر ها و روستاهاي استان در حال اجرا مي باشد.
شناسه خبر : 48398 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ «احسان امینیان»صبح امروز در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در حوزه جوانان بیان کرد:ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان با حضور نهادهای مختلف و به ریاست استاندار سمنان  برگزار می شود که گزارش خوبی از فعالیت های حوزه جوانان در استان ارائه شده است.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه طرح های متعددی از سوی نهاد های استان به ستاد ساماندهی ارائه می شود،افزود: طرح های حوزه جوانان در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان مطرح و بررسی می شود تا پس از مصوبه به مرحله اجرا برسد و در صورت امکان حمایت های لازم نیز صورت خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه های فعال در حوزه جوانان یکی از وظایف ستاد ساماندهی می باشد،گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان زیر نظر این اداره کل در حوزه های مختلف فعالیت دارند که ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری با نهادهای مختلف بویژه در حوزه مساجد می باشند.

 

امینیان تصریح کرد: بسیاری از فعالیت های حوزه جوانان در مساجد در حال برگزاری است که بسیاری از آموزش ها در حوزه مسائل اجتماعی و مشاوره است.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: اداره کل ورزش و جوانان با محوریت سمن ها آمادگی برگزاری کارگاه های پیش از ازدواج و انتخاب همسر را برای مخاطبین در کانون های مساجد را دارد .

 

امینیان گفت: افزایش ارتباط ورزش و جوانان با کانون های مساجد می تواند بیشتر شود تا هم رویکرد مذهبی در اماکن ورزشی بیشتر شود و هم در مساجد نشاط اجتماعی افزایش یابد.