سمن ها از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده کنند
سمن ها از ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استفاده کنند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

سمن ها از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده کنند

حجت الاسلام موسوي با اشاره به ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در حوزه اوقات فراغت، گفت: سمن هاي ورزش و جوانان مي توانند از ظرفيت اين کانون ها در طول سال بويژه در فصل تابستان استفاده کنند.
شناسه خبر : 48400 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی»صبح امروز در نشست با معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به آغاز برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد بیان کرد: مهمترین مخاطبان کانون ها در طول فصل تابستان کودکان و نوجوانان می باشند که در کلاس های مختلف در طول فصل تابستان در مساجدشرکت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: برگزاری کلاس های مختلف قرآنی،فرهنگی،هنری ،آموزشی و مهارتی همراه با کلاس های ورزشی و برگزاری اردوهای تفریحی از مهمترین برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد می باشد.

 

وی گفت: با توجه به اهمیت توجه به مسائل اجتماعی، کانون های مساجد در حوزه مشاوره و کارگاه های آموزشی در زمینه ازدواج و آسیب های اجتماعی آماده همکاری لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان و سمن های تحت نظر این اداره کل می باشد.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: برگزاری کارگاه های مهارتی در حوزه جوانان و آسیب های اجتماعی در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد که اداره کل ورزش و جوانان در زمینه معرفی و اعزام اساتید و مربیان می تواند کمک خوبی به این کانون ها داشته باشد.