برای غنی سازی اوقات فراغت برنامه ریزی ویژه صورت گیرد
براي غني سازي اوقات فراغت برنامه ريزي ويژه صورت گيرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

برای غنی سازی اوقات فراغت برنامه ریزی ویژه صورت گیرد

فلاح با اشاره به ضرورت غني سازي اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ،گفت: با توجه به فرارسيدن فصل تابستان براي اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تدابير ويژه اي انديشيده شود.
شناسه خبر : 48612 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛« فرشید فلاح لاله زاری» صبح امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به ضرورت غنی سازی اوقات فراغت ،بیان کرد: برای اوقات فراغت کودکان،نوجوانان و جوانان تدابیر ویژه ای اتخاذ و برنامه ها و کلاس های متنوعی برنامه ریزی شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه متولی برنامه های اوقات فراغت در این اداره کل ستاد کانون های مساجد می باشد،افزود: بخش های مختلف اداره کل و ادارات شهرستان ها با این ستاد همکاری لازم را داشته و برنامه های هر قسمت در اختیار ستاد استان جهت جمع بندی ارائه شود.

 

فلاح گفت: فرهنگسراهای استان برنامه های فرهنگی و هنری خود در طول فصل تابستان را ارئه دهند تا در این زمینه نیز برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.

 

وی افزود: اجرای برنامه های هنری در زمینه اجراهای صحنه ای شامل موسیقی و تئاتر توسط معاونت هنری برنامه ریزی شود و همچنین برنامه های دهه امامت و ولایت نیز به نحو مطلوب در سطح استان اجرا شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این جلسه از اجرای برنامه های متعدد فرهنگی،هنری و آموزشی در سطح کانون های مساجد خبر داد و افزود: برنامه های اوقات فراغت در کانون های مساجد با شعار«مسجد،کانون نشاط» برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام«سید علی موسوی» افزود: با تعامل و همکاری صورت گرفته با ادارات کل ورزش و جوانان،آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای استان کلاس های متنوعی در زمینه های آموزشی و مهارتی ویژه کودکان و نوجوانان در طول فصل تابستان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بازدید از کلاس هاو برنامه های اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد، گفت: از برنامه های اوقات فراغت و ستاد اوقات فراغت اداره کل نیز حمایت شود تا بتوان برنامه ریزی های بهتری در این زمینه صورت پذیرد.