تابستان رویایی من در کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) دیباج
تابستان رويايي من در کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج(ع) ديباج

تابستان رویایی من در کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) دیباج

جمال باشي از برگزاري کلاس هاي اوقات فراغت با عنوان« تابستان رويايي من» در کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج(ع) شهر ديباج خبر داد.
شناسه خبر : 48728 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۳۳

«مدینه جمال باشی» در گفتکو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان با اشاره به برگزاری کلاس های تابستانی اوقات فراغت در کانون ثامن الحجج(ع) بیان کرد: کلا سهای اوقات فراغت با عنوان«تابستان رویایی من» و با شعار "تابستانی با نشاط با کسب یک مهارت " برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) دیباج دامغان افزود: کلاس های تابستانی در زمینه های مهارتی، هنری، آموزشی و ورزشی با همکاری ستاد اوقات فراغت شهر دیباج برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری کارگاه های مشاوره ویژه نوجوانان و جوانان را بر نامه های مهم تابستان امسال دانست و گفت: همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه تولید محتوا با نرم افزار های موبایلی،متن نگار و عکاسی همراه با کلاس های نقاشی روی شیشه و ساخت نگار و ساخت جعبه های کادویی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای از دیگر کلاس های تابستانه خواهد بود.

 

جمال باشی افزود: در حوزه هنری آوزش تئاتر و بازیگری و سرود در دستور کار خواهد بود و با حضور دختران و پسران گروه تواشیح نیز تشکیل خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) برگزارذی برنامه های ورزشی و بومی محلی را از دیگر برنامه های تابستان دانست و افزود:  در برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع)، شورای اسلامی ،شهرداری،حوزه مقاومت حضرت زینب(س) و دفتر امام جمعه شهر دیباج همکاری خواهند داشت.