برگزاری مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت در روستای نامنیک شهرستان میامی
برگزاري مراسم افتتاحيه کلاس هاي اوقات فراغت در روستاي نامنيک شهرستان ميامي

برگزاری مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت در روستای نامنیک شهرستان میامی

مراسم افتتاحيه کلاس هاي اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري شقايق و مدرسه شهيد احمدي در روستاي نامنيک با حضور مدير ستاد کانون هاي مساجد استان سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 48839 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ مراسم افتتاحیه کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری شقایق در روستای نامنیک با حضور حجت الاسلام موسوی،مدیر تاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی در مدرسه شهید احمدی روستا برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این مراسم با تقدیر از برگزاری برنامه های مختلف کانون شقایق در طول سال،بیان کرد: تعال کانون مسجد با مدرسه روستا اقدامی ارزشمند در راستای جذب کودکان و نوجوانان به سمت مسجد است.

 

حجت الاسلام«سید علی موسوی» با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت در سال 402 با شعار«مسجد،کانون نشاط» می باشد،گفت: برگزاری کلاس های مختلف همراه با نشاط معنوی در راستای جذب کودک و نوجوان به مسجد در دستور کانون ها و مدارس باشد.

 

وی افزود: با تعامل انجام شده با آموزش و پرورش استان همکاری خوبی بین مدارس با کانون ها صورت گرفته است که در این روستا این تعامل و همکار ی زمینه مناسبی برای حضور دانش آموزان در کلاس ها را فراهم کرده است.

 

همچینن در این مراسم گروه سرود مدرسه شهید احمدی به اجرای سرود«آرامش قبل از طوفان» پرداخت.