دومین مسابقه طراحی پرچم غدیر در سرخه
دومين مسابقه طراحي پرچم غدير در سرخه
بمناسبت عید ولایت برگزار می گردد؛

دومین مسابقه طراحی پرچم غدیر در سرخه

اسلامي از برگزاري دومين مسابقه طراحي پرچم غدير بمناسبت فرارسيدن دهه ولايت و امامت و عيد سعيد غدير خم در شهرستان سرخه خبر داد.
شناسه خبر : 49009 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۰۴

«محمد رضا اسلامی»در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان با تبریک ایام با برکت دهه امامت و ولایت بیان کرد: دومین مسابقه طراحی پرچم غدیر با محوریت کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه در این شهرستان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه 110 جایزه ارزنده برای این مسابقه در نظر گرفته شده است،افزود:  3 کارت هدیه 5 میلیون رسالی، 3 کارت هدیه 3 میلیون ریالی و 5 کارت هدیه 2 میلیون ریالی به همراه 99 جایزه ارزنده دیگر از مهمترین جوایز این مسابقه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند پارچه مورد نظر خود را از نهاد های مشارکت کننده در یافت کنند،گفت: مهلت ارسال آثار 14 تیرماه مشخص شده است که علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانون انتظار واقع در مسجد ولیعصر(عج) سرخه مراجعه نمایند.

 

اسلامی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد نماز جمعه،فرمانداری،سپاه ،پایگاه مقاومت بسیج مسجد،کمیته امداد امام خمینی(ره)،اداره آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثار گران ،کتاب خانه های عمومی مومن آباد و لاسجرد و کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) در این مسابقه با کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه همکاری دارند.