آئین افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت در کانون فرهنگ نردین برگزار شد
آئين افتتاحيه کلاس هاي اوقات فراغت در کانون فرهنگ نردين برگزار شد

آئین افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت در کانون فرهنگ نردین برگزار شد

سالاري گفت: با شروع فصل تابستان کلاس هاي غني سازي اوقات فراغت با همکاري کانون فرهنگي هنري فرهنگ و پايگاه مقاومت بسيج روستاي نردين افتتاح شد.
شناسه خبر : 49147 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۵۱

«آمنه سالاری« در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت ،بیان کرد: کلاس های تابستانی اوقات فراغت با همکاری کانون فرهنگی هنری فرهنگ و پایگاه مقاومت بسیج روستای نریدن آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فرهنگ روستای نردین افزود: در این مراسم که با حضور امام جماعت مسجد روستا برگزار شد اجرای برنامه ها توسط بچه های مسجد بوده است تا در زمینه مدیر برنامه ها نیز آموزش لازم داده شود.

 

وی گفت: کلاس های تابستانی در رشته های مختلف آموزشی،علمی،مهارتی، فرهنگی و هنری همراه با برنامه های تفریحی و ورزشی در روستای نردین برنامه ریزی شده است که مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

 

سالاری با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس های تابستانی در مسجد،افزود: با همکاری صورت گرفته بین کانون و پایگاه کلاس های تابستانی با محوریت مسجد صورت گرفته و مهمترین هدف آن نیز جذب بیشتر به مسجد با شعار«مسجد،کانون نشاط و تعالی» می باشد.