برنامه های ورزشی عامل مهم جذب کودکان و نوجوانان به مسجد است
برنامه هاي ورزشي عامل مهم جذب کودکان و نوجوانان به مسجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

برنامه های ورزشی عامل مهم جذب کودکان و نوجوانان به مسجد است

حجت الاسلام موسوي گفت: برنامه هاي ورزشي يک عامل مهم براي جذب بيشتر کودکان و نوجوانان به مسجد است که کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در راستاي غني سازي اوقات فراغت برنامه هاي مختلف ورزشي را اجرا مي کنند.
شناسه خبر : 49442 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ حجت الاسلام « سید علی موسوی» در  دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به آغاز برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد : شعار برنامه های اوقات فراغت در کانون ها « مسجد، کانون نشاط » می باشد که با اجرای برنامه های مختلف زمینه جذب کودکان و نوجوانان به مسجد فراهم خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود : یکی از مهمترین برنامه های تابستانی برای جذب برگزاری کلاس های مختلف ورزشی می باشد که امسال در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گرفته است تا با اجرای برنامه های شاد و نشاط آور زمینه  حضور بچه ها مسجدی در برنامه های کانون و مسجد فراهم شود.

 

حجت الاسلام موسوی با باین اینکه طرح های مختلف فرهنگی ورزشی توسط ستاد کانون های کساجد برنامه ریزی شده است، بیان کرد : جنواره فرهنگی ورزشی«مسجد،نشاط، معنویت» در هفته آینده با محوریت مسجد الزهرا(س)  و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون محمد رسول الله(ص) سمنان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این جشنواره با برگزاری مسابقات مختلف فوتبال، فوتبال دستی،دارت، طناب کشی و فریزبی و  با حضور اعضاء و تیم های ورزشی کانون های مساجد شهرستان سمنان  از 25 تیرماه برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان حمایت از برنامه های ورزشی کانون های مساجد را ضروری دانست و افزود : اداره کل ورزش و جوانان با توجه به ظرفیت های خوبی که در شهرستان های استان دارد می تواند به کانون های مساجد نگاه ویژه داشته باشد و در زمینه امکانات ورزشی و همچنین برگزاری برنامه های ورزشی در مساجد برنامه ریزی خوبی داشته باشد.

 

حجت الاسلام موسوی گفت : همچنین سمن های زیر نظر اداره ورزش و جوانان می توانند با کانون های مساجد سطح استان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند و کانون های مساجد نیز می توانند زمینه مناسب را برای برگزاری کارگاه های آموزشی در مساجد را فراهم سازند تا از این ظرفیت نیز به نحو مطلوب استفاده شود.