مشارکت بنیاد شهید و ستاد کانون های مساجد استان سمنان در زمینه تولید سرود
مشارکت بنياد شهيد و ستاد کانون هاي مساجد استان سمنان در زمينه توليد سرود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

مشارکت بنیاد شهید و ستاد کانون های مساجد استان سمنان در زمینه تولید سرود

حجت الاسلام موسوي از توليد سرود هاي فاخر در حوزه ايثار و شهادت با همکاري بنياد شهيد و امورايثارگران و ستاد کانون هاي مساجد استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 49787 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی » در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به  فعالیت گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان سمنان؛بیان کرد: با توجه به مذاکرات و تفاهم صورت گرفته از سوی ستاد کانون های مساجد کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مبنی بر تولید آثار سرود در حوزه ایثار و شهادت اقدامات لازم در استان نیز صورت گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه جلساتی با مدیران گروه های سورد جهت توجیه موارد مربوطه برگزار خواهد شد،افزود: موضوعات ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، تکریم مادران و همسران شهدا، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و... از موضوعات مهم جهت تولید سرود  می باشند.

 

وی گفت: تولید آثار هنری بویژه سرود با توجه به اینکه تولید سرود های انقلابی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده است می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاصیرگذار باشد.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه ای بین دو دستگاه در استان زمینهفعالیت و همکاری بیشتر در حوزه سرود فراهم و تولیدات فاخری در این زمینه تولید شود.