بنیاد شهید از تولیدات سرود در حوزه ایثار و شهادت حمایت خواهد کرد
بنياد شهيد از توليدات سرود در حوزه ايثار و شهادت حمايت خواهد کرد
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان:

بنیاد شهید از تولیدات سرود در حوزه ایثار و شهادت حمایت خواهد کرد

شکرويان با اشاره به اهميت توليد سورد هاي انقلابي و فاخر گقت: بنياد شهيد و امور ايثار گران استان سمنان از توليد سورد هاي فاخر و انقلابي در زمينه ايثار و شهادت حمايت خواهد کرد.
شناسه خبر : 49788 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « حسین شکرویان» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان سرود را یک اثر هنری فاخر و تاثیرگذار در جامعه دانست و افزود: سرود و کارهای هنری همواره مورد تاکید  رهبر معظم انقلاب  بوده است که ایشان  بارها در سخنرانی های مختلف به تولید سرودهای فاخر و انقلابی تاکید داشته اند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: بنیاد شهید نیز از سال های گذشته در زمینه سرود با استفاده ظرفیت های مختلف ورود پیدا کرده است و آثار خوبی را نیز در سال های گذشته در زمینه ایثار و شهادت تولید شده است.

 

وی بیان کرد: از سال های گدشته کمیسیون هنری با حضور متخصصین حوزه هنر در بنیاد شهید استان تشکیل  شده است که در حوزه های مختلف آثار بررسی می شود تا آثار مطلوبی به تهران ارسال و زمینه تولید و اعتبار لازم تخصیص یابد که در این سالها آثار خوبی تولید شده است.

 

شکرویان با تاکید بر اینکه تولید هر گونه آثار هنری در این کمیسیون بررسی خواهد شد، افزود: موضوعات تولیدات سرود در حوزه ایثار و شهادت و سایر موضوعات مرتبط باشد و تفاهم نامه مربوطه نیز هر چه سریعتر تنظیم شود و به گروه های سرود اطلاع رسانی شود تا آثار بهتری تولید شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان سمنان گفت: علاوه بر حوزه ایثار و شهادت در زمینه حجاب و عفاف نیز تاکید ویژه شود و آثار ارزشمندی در این حوزه نیز تولید شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: بنیاد شهیدو امور ایثار گران از آثار مربوط به ایثار و شهادت حمایت خواهد کرد و همکاری لازم را با گروه های سرود خواهد داشت.