تعامل و همکاری کانون شقایق روستای نامنیک با کانون های استان خراسان شمالی
تعامل و همکاري کانون شقايق روستاي نامنيک با کانون هاي استان خراسان شمالي
مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق خبر داد:

تعامل و همکاری کانون شقایق روستای نامنیک با کانون های استان خراسان شمالی

وزيري از همکاري و تعامل کانون فرهنگي هنري شقايق روستاي نامنيک با کانون هاي استان خراسان شمالي در زمينه فعاليتهاي فرهنگي و هنري خبر داد.
شناسه خبر : 50233 تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

«مجید وزیری» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به انجام فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت کانون های مساجد ،بیان کرد: بر اساس مصوبه جلسه ارکان وکانون و هیئت اندیشه ورز کانون  تعامل با کانون های همجوار و کانون های استان های مجاور در ماه محرم آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق روستای نامنیک افزود: در اولین گام با همکاری کانون فرهنگی هنری الغدیر شهر ایور شهرستان گرمه واقع در استان خراسان شمالی ایستگاه صلواتی همراه با پذیرایی از عزاداران حسینی برپا شد.

 

وزیری گفت : در این ایستگاه صلواتی علاوه بر پذیرایی بسته های فرهنگی نیز در بین عزاداران حسینی و مسافرین توزیع گردید که مورد استقبال مردم شریف استان خراسان شمالی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه شهرستان میامی در شرقی ترین نقطه استان سمنان با استان های خراسان شمالی و گلستان ارتباط دارد،افزود: یکی از برنامه های مصوب جلسات کانون ارتباط گیری با کانون های استان های همجوار  تبادل تجربیات و همکاری در اجرای برنامه های صورت خواهد گرفت.