فعالیت موکب رسانه ای کانون مصلی سمنان در راهپیمایی اربعین حسینی
فعاليت موکب رسانه اي کانون مصلي سمنان در راهپيمايي اربعين حسيني
مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان خبر داد:

فعالیت موکب رسانه ای کانون مصلی سمنان در راهپیمایی اربعین حسینی

مشيري با اشاره به فعاليت موکب رسانه اي کانون فرهنگي هنري مصلي سمنان در اربعين حسيني، گفت: اين موکب رسانه اي با حضور تيم فضاي مجازي قافله از مسير راهپيمايي اربعين حسيني در کشور عراق، مستند سازي خواهد کرد.
شناسه خبر : 50568 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۰

«هاشم مشیری» در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی موکب رسانه‌ای «قافله» به همت کانون فرهنگی هنری مصلی شهر سمنان اظهار کرد: این موکب از سال گذشته با حضور حدود 15 تا 20 نفر از جوانان شهر سمنان با هدف تولید محتوای رسانه‌ای راه اندازی شد که در راهپیمایی امسال با اعزام دو تیم 10 نفری در این همایش عظیم حضور خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی شهر سمنان افزود: این موکب سال گذشته کار خود را از مرز مهران آغاز و در مسیر پیاده روی نجف به کربلا ادامه داده و موفق به تولید مستندهای رسانه ای خوبی شد که متشکل از مصاحبه های بین‌راهی، تولید نماهنگ، عکس، عکس‌نوشت، پاکست، کلیپ بود ضمن اینکه بسیاری از این تولیدات در شبکه استانی نیز پخش شد تا مردم از حال و هوای کربلا و زائران در قالب متفاوتی مطلع شوند.

 

مشیری  تصریح کرد: علاوه بر آنچه که اشاره شد یک تیم مجزا نیز در شهرستان سمنان مستقر هستند تا از مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین اقدام به تولید مستند کنند.

 

وی ادامه داد: موکب رسانه ای قافله مکان مشخصی ندارد و در مسیر پیاده روی نجف به کربلا همواره در حال تردد است و تنها برای استراحت و آماده سازی و ارسال مستندات در بین مسیر در موکب ها توقف می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان افزود: یکی از برنامه های موکب رسانه ای قافله  در سال جاری مستند سازی از فعالیت های مساجد و کانون های مساجد فعال در استان هایی که در مسیر اعزام زانران حسینی قرار دارند می باشد که مصاحبه و مستند سازی از این مساجد نیز تهیه خواهد شد.

 

مشیری گفت: رویکرد فعالیت موکب رسانه ای با محوریت جوانان و نوجوانان می باشد که تربیت نیروی انقلابی در زمینه هنرهای مربوط به تولید محتوا و تصویر برداری و تدوین مورد توجه می باشد.