برگزاری همایش کوهپیمایی توسط کانون فرهنگی هنری شقایق نامیک
برگزاري همايش کوهپيمايي توسط کانون فرهنگي هنري شقايق ناميک
به مناسبت روز جهانی مسجد صورت گرفت؛

برگزاری همایش کوهپیمایی توسط کانون فرهنگی هنری شقایق نامیک

وزيري گفت: همزمان با ايام محرم و در آستانه روز جهاني مسجد همايش پياده روي خانوادگي به همت بچه هاي مسجد و کانون فرهنگي هنري «شقايق » روستاي نامنيک برگزار شد.
شناسه خبر : 50610 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

«مجيد وزيري» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در زمینه غنی سازی اوقات فراغت در کانون شقایق  گفت: امروزه تندرستي، نشاط و سلامتي همراه با معنويت رکن اصلي يک زندگي خوب به شمار مي رود که افراد را به سعادت دنيوي و اخروي رهنمون مي کند.

 

مدير کانون فرهنگي هنري شقايق روستاي نامنيک با اشاره به اهميت ورزش و سلامتي در دستورات دين مبين اسلام، بیان کرد: تأکيد بزرگان دين بر سلامتي و توجه آنها به ورزش سبب شده تا کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد به عنوان متولي امر فرهنگ و معنويت، در کنار فعاليت هاي فرهنگي و ديني خود، برنامه هاي ورزشي را در دستور و اولويت کارشان قرار دهند.

 

وزيري پياده روي را از جمله ورزش هاي مفرح و کم هزينه که موجبات سلامتي آحاد جامعه را به همراه دارد، ياد کرد و تصريح کرد: کانون فرهنگي و هنري  شقايق  فعاليت هاي مختلف ورزشي را در طول سال برنامه ريزي کرده که همزمان با ايام محرم و هفته و روز جهانی مساجد نيز همايش پياده روي و کوهپیمایی خانوادگي را در روستای نامنیک برگزار شد.

 

وي به مسير اين برنامه پياده روي و کوهپیمایی اشاره کرد و افزود: اين برنامه ورزشي از مسجد جامع آغاز و تا آستان امازاده خاج قنبرادامه پيدا کرد.

 

وزيري در پايان گفت: در پایان این همایش به شرکت کنندگان در اين همايش پياده روي به قيد قرعه جوايزي توسط کانون فرهنگي هنري شقايق روستاي نامنيک اهدا شد.