سرود نشان برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد است
سرود نشان برتر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان :

سرود نشان برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد است

حجت الاسلام و المسلمين مطيعي سرود را نشان برتر کانون هاي مساجد دانست و گفت: فعاليت هاي هنري بويژه سرود يکي از جذابيت هاي کانون هاي مساجد براي جذب کودکان و نوجوانان به مساجد است.
شناسه خبر : 50682 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین « مرتضی مطیعی» در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر و پرسنل ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان به مناسبت 30 مرداد ماه روز جهانی مسجد، بیان کرد: مساجد از ابتدای اسلام و در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای داشته است و از مسجد به عنوان سنگر یاد شده است که باید این سنگر حفظ شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، افزود: یکی از راه های جذب اجرای برنامه های هنری می باشد که سرود یکی از برنامه های تاثیر گذار  در حوزه فرهنگ انقلابی است.

 

امام جمعه سمنان سرود را نشان برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و تصریح کرد: کانون های مساجد در حوزه سرود بیش از گذشته فعال شوند و امروز سرود یک نشان ویژه برای  کانون های مساجد است و کانون های مساجد در این زمینه جدی تر وارد شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی طرح تلاوت نور را از ابتکارات کانون های مساجد برشمرد و افزود:اعضاء کانون نیز در این زمینه اجرای طرح تلاوت نور در مساجد همکاری بیشتری داشته باشند و در زمینه برنامه های قرآنی کانون ها و بچه های مسجد به طور جدی وارد شوند تا این اقدامات کانون پررنگ تر دیده شود.

 

وی با بیان اینکه محافل قرآنی بصورت تخصصی در کانون های مساجد برگزار شود گفت: کانون ها در این زمینه ورود بیشتری داشته باشند و از برنامه ها بصورت میدانی بازدید و پیگیری شود و خروجی کار نیز بررسی شود.