گردهمایی دختران دهه هشتادی در سمنان برگزار شد
گردهمايي دختران دهه هشتادي در سمنان برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان؛

گردهمایی دختران دهه هشتادی در سمنان برگزار شد

ادب گفت: همزمان با شب سالگرد شهادت حضرت رقيه (س) گردهمايي ۲۰۰ نفر از دختران دهه هشتادي سمنان با محور ترويج شعائر اسلامي و ديني به خصوص حجاب و عفاف برگزار شد.
شناسه خبر : 50807 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۰۳

«مرضیه ادب» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان با اشاره به برگزاری مراسم گردهمایی دختران دهه هشتادی در سمنان ، بیان کرد: همزمان با شامگاه دوشنبه و متقارن با شب سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) گردهمایی ۲۰۰ نفر از دختران دهه هشتادی در فضای معنوی به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان افزود: حفظ ارزش‌ها، حجاب و عفاف و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی با بهره گیری از سیره بانوان بزرگ جهان اسلام در زمره اهداف این همایش معنوی و بزرگ ذکر شده است.

 

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف این نوع برنامه‌ها، ترویج شعائر دینی و تبیین مسائلی مانند حجاب و عفاف برای دختران ما است که امروز در جامعه اسلامی زندگی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه دختران دهه هشتادی از این نوع مراسم، استقبال پرشور می‌کنند و این نشان می‌دهد که تشنه آموختن و شنیدن هستند، افزود: این نوع همایش‌های معنوی در راستای جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شده است.

 

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بویژه اجرای گروه سرود و حضور کاروان خادمیاران رضوی همراه با پرچم متبرک حرم مطهر رضوی از مهمترین برنامه های این مراسم بود.