تصویربرداری در کربلا؛ تدوین و انتشار در سمنان
تصويربرداري در کربلا؛ تدوين و انتشار در سمنان
پوشش رسانه ای مواکب اربعین حسینی؛

تصویربرداری در کربلا؛ تدوین و انتشار در سمنان

مشيري با اشاره به فعاليت هاي موکب هنر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ،گفت: فعاليت هاي موکب هنر ستاد کانون هاي مساجد کشور با تصويربرداري مراسم اربعين حسيني در کربلا، و تدوين در سمنان انجام مي شود.
شناسه خبر : 50918 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

«هاشم مشیری» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به فعالیت موکب رسانه ای کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور موکب هنر با هدف هدف پوشش رسانه ای فعالیت های مواکب کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در کربلای معلی برپاشده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان با اشاره به اینکه تیم های تصویر برداری در کربلای معلی از صحنه های مختلف اربعین حسینی تصویر برداری خواهند کرد، افزود: تصاویر ارسالی توسط تیم های تدوین مستقر در شهر سمنان تدوین شده و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه  فعالیت های مواکب کانون های مساجد استان سمنان در اربعین حسینی پوشش رسانه ای داده خواهد شد، گفت: موکب هنر با محوریت کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان پوشش رسانه ای و همکاری با مواکب کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در همایش عظیم اربعین حسینی در کشور عراق را بر عهده خواهد داشت.

 

مشیری افزود: با توجه به درخواست های متعدد از سوی کانون های مساجد دارای موکب در اربعین حسینی در زمینه طراحی پوستر و تولید نماهنگ و کلیپ اقدامات و هماهنگی های لازم با تیم فضای مجازی قافله مستقر در کربلای معلی و شهر سمنان صورت گرفته است تا نهایت همکاری با این کانون ها صورت پذیرد.