راه اندازی پویش مردمی هر زائر اربعین به نیت شهدا توسط کانون مصلی سمنان
راه اندازي پويش مردمي هر زائر اربعين به نيت شهدا توسط کانون مصلي سمنان

راه اندازی پویش مردمی هر زائر اربعین به نیت شهدا توسط کانون مصلی سمنان

مشيري از راه اندازي پويش مردمي هر زائر اربعين به نيت شهدا توسط کانون فرهنگي هنري مصلي سمنان خبرداد.
شناسه خبر : 50993 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «هاشم مشیری» با اشاره به راه اندازی پویش مردمی هر زائر اربعین  به نیت شهدا گفت: این پویش با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم کشور، با شعار (هر زائر کربلا به نیت یک شهید) در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است.

 

مدیر کانون مصلی سمنان افزود : در این پویش کاربران شبکه‌های اجتماعی که در مسیر پیاده روی نجف به کربلا در حال راهپیمایی هستنددر زمینه های  مختلف محتواهای تولیدی خود با موضوع شهدای مدافع حرم  در قالب پوستر، عکس (گوشی همراه) و دست‌نوشته و تصاویری از حضورشان در راهپیمایی بین المللی اربعین  را می‌توانند به اشتراک بگذارند.

 

مشیری تصریح کرد : ضمنا در مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، سفیران تیم فضای مجازی قافله حضور داشته و تصاویر شهدای مدافع حرم را در مسیر نجف به کربلا، میان زائرین توزیع خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه بیان اینکه شهادت در راه پاسداری از دین خدا حرکت در مسیر سیدالشهدا(ع) است، خاطرنشان کرد: راه نورانی شهدا باید ادامه یابد و در این راه امید همه ما به جوانان و آینده سازان ایران اسلامی است.

 

مدیر تیم فضای مجازی قافله سمنان افزود : که به همراه کوله پشتی در مسیر پیاده روی نجف به کربلا حاضر می‌شوند این فرصت را دارند تا از کوله‌های خود به مثابه یک رسانه استفاده کنند و با نصب تصاویر شهدا آنان را سهیم در زیارت اربعین کنند.