تاسیس کانون های ویژه خواهران در استان سمنان
تاسيس کانون هاي ويژه خواهران در استان سمنان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان خبر داد:

تاسیس کانون های ویژه خواهران در استان سمنان

حجت الاسلام موسوي از تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ويژه خواهران در سطح استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 51874 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۰

حجت الاسلام« سید علی موسوی » در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه زنان تاثیرگذار ترین قشر در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب اسلامی در جامعه می باشند، افزود: نحوه تربیت جامعه و آینده یک جامعه توسط زنان آن جامعه رقم می خورد و در جامعه اسلامی نیز محوریت خانه و تربیت فرزند بر عهده زنان می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه کانون های ویژه خواهران به منظور توجه بیش از پیش به این قشر تاثیر گذار تاسیس می شود، بیان کرد:  در این برهه زمانی که استکبار جهانی بدنیال سوء استفاده از زنان می باشد و از زن به عنوان یک کالا استفاده می کند ما نیز باید در سنگر مسجد جهت مبارزه با این حرکت شیطانی قیام کنیم و چهره واقعی زن را به جامعه و جهان مخابره کنیم.

 

وی با بیان اینکه تاسیس تاسیس کانون های ویژه خواهران راهبرد بسیار خوبی است که مساجد باید از آن استقبال کنند ، گفت: این اقدام راهبردی یکی از مسائل اساسی جامعه اسلامی را به رخ جهانیان می کشد و باعث برافراشته شدن پرچم حمایت از عفاف و حجاب در جامعه خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: نیم از جامعه ما را زنان تشکیل می دهند و لذا با تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد ویژه خواهران می توانیم قدمهای مثبت و بسیار تاثیرگذاری در جامعه اسلامی برداریم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تاکید کرد: یکی از اثرات خوب این اقدام مهم فرهنگی تقویت روحیه خودباوری و امید در زنان جامعه اسلامی می باشد و همچنین موجب رونق جامعه نیز خواهد شد.

 

وی گفت: در استان سمنان 280 کانون فرهنگی هنری در مساجد فعالیت دارند که در گام اول می توان در 14 مسجد در سطح استان کانون ویژه خواهران ایجاد شود.