اختصاص سرانه حمایتی به 13 کانون جدید التاسیس استان سمنان
اختصاص سرانه حمايتي به 13 کانون جديد التاسيس استان سمنان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

اختصاص سرانه حمایتی به 13 کانون جدید التاسیس استان سمنان

حجت الاسلام موسوي از اختصاص سرانه حمايتي به 13 کانون فرهنگي هنري مساجد جديد التاسيس در استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 51875 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۷

حجت الاسلام « سید علی موسوی» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با با شاره به اختصاص سرانه حمایتی به کانون های جدید التاسیس در استان سمنان، بیان کرد: کانون های جدید التاسیس با رویکرد جهاد تبیین وارد میدان مبارزه در جنگ نرم با دشمن وارد شده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان مسجد را سنگر اسلام دانست و گفت: برای دفاع از اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی بازگشت به مسجد یک مسئله مهم وضروری است که تاسیس این کانون های در راستای  دفاع از آرمان های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

 

وی با بیان اینکه کانون های جدید التاسیس با تکیه بر نسل جدید و رویش های انقلاب اسلامی می توانند جهاد تبیین را با ابزار فرهنگ و هنر تحقق بخشند ، افزود: کانون های جدید التاسیس تبیین و روشنگری را سرلوحه کار خود قرار دهند و در زمینه بصیرت افزایی بیش از پیش برنامه خواهند داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: جذب کودکان و نوجوانان و کادر سازی برای آینده اسلام و انقلاب از نقش های پررنگ کانون های جدید التاسیس می باشد.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: به مناسبت هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) 13 کانون فرهنگی هنری در استان سمنان به طور رسمی کار خودشان را آغاز خواهند کرد .