مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی کانون مهنّا شاهرود برگزار شد
مراسم اختتاميه کلاس هاي تابستاني کانون مهنّا شاهرود برگزار شد
مدیر کانون فرهنگی هنری مهنا:

مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی کانون مهنّا شاهرود برگزار شد

نشاطي گفت: مراسم اختتاميه کلاس هاي طرح غني سازي اوقات فراغت در فصل تابستان در کانون هاي فرهنگي هنري مهنا شاهرود برگزار شد.
شناسه خبر : 51915 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان ، مراسم اختتاميه کلاس هاي تابستاني کانون فرهنگی هنری مهنا با حضور مربیان ،متربیان و جمعی از مسئولان شاهرود برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهنا با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) ،بیان کرد: این مراسم در سالن اجتماعات کانون بسيج شاهرود با حضور خانواده ها و همراه با ایجاد شور و نشاط در شرکت کنندگان برای ایجاد روحیه بیشتر برای آغاز سال تجصیلی برگزار شد.

 

«مریم نشاطی» اجراي برنامه توسط نوجوانان را از محوریت برنامه های کانون مهنا دانست و افزود: یکی از برنامه های کانون کشف استعداد ها و تقویت این استعداد ها با اجرای برنامه توسط نوجوانان می باشد که مورد استقبال متربیان کانون نیز قرار گرفته است.

 

وی افزود: مداحي توسط آقاي رمضاني فرد،گزارش عملکرد کانون،برپايي نمايشگاه از دستاوردهاي اعضا، اجراي مسابقه خانوادگي، اعطاي گواهينامه کلاس هاي زبان و اهداي يادگاري به اعضا از برنامه هاي اين مراسم بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهنا با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف در تابستان امسال در کانون مهنا ،افزود: کلاس های تابستانی با محوریت طرح« مسجد ،کانون نشاط» در کانون مهنا و مسجد برگزار شده است که مورد استقبال کودکان ونوجوانان کانونی نیز قرار گرفته است.