زنگ مقاومت در استان سمنان نواخته شد
زنگ مقاومت در استان سمنان نواخته شد
با حضور استاندار سمنان؛

زنگ مقاومت در استان سمنان نواخته شد

زنگ مقاومت در حمايت از طوفان الاقصي و مقاومت اسلامي در دبيرستان پسرانه شهيد بهشتي سمنان نواخته شد.
شناسه خبر : 52145 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ آیین نواخته شدن زنگ مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی با حضور سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی سمنان نواخته شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این مراسم با اشاره پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد:  با گذشت چند روز از فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری مبنی بر این که خبر از احتضار رژیم جعلی اسرائیل دادند و از برقراری ارتباط با این رژیم به عنوان قمار روی اسب بازنده نام بردند که جبهه مقاومت فلسطین با عملیات طوفان الاقصی تصویری از جسد در حال مرگ رژیم غاصب صهیونیستی را پیش روی جهانیان قرار داد .

 

حجت الاسلام «سید علی موسوی» افزود: درست در زمانی که نخست وزیر این رژیم کل جبهه مقاومت را تهدید می‌کرد ثابت کرد اساس اسرائیل از تار عنکبوت سست‌تر است و برای نابودی آن دیگر نیازی به سپاه قدرتمند از جبهه اسلامی نیست و گروه کوچکی چون حماس را یارای آن است که با اتکای به توان جوانان غیور فلسطینی دمار از روزگار این رژیم درآورد.

 

وی با اشاره به آیه 65 سوره مبارکه انفال  بیان کرد: در این آیه بر جنگ با دشمنان و مقاومت در برابر ظلم تاکید شده است و نتیجه استقامت و مقاومت در برابر ظالمان،  پیروزی خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: این عملیات نشان داد که بازگشت فلسطین به جهان اسلام دیگر یک رؤیا نیست، واقعیتی است که تا تحقق آن زمان زیادی باقی نمانده است. با این عملیات روز به روز بر قدرت، توان، اراده و ایمان رزمندگان و ملت پرانگیزه فلسطین برای نابودی کامل اسرائیل و محوِ این رژیم کودک کُش از نقشه جهان افزوده خواهد شد و به عقربه‌های ساعت شمار مرگ این رژیم سرعت بیشتری خواهد داد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به جایگاه والای مسجد الاقصی در جهان اسلام تاکید کرد: بچهای مسجد و اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با سپاس به درگاه خداوند به خاطر عملی کردن وعده و نصرت خود این پیروزی بزرگ را به ملت شجاع و جوانان و رزمندگان غیور فلسطینی تبریک گفته و امید واثق دارند تا رسیدن به قله که یکی از مصادیق آن محو رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی خواهد بود، راهی اندک باقی مانده است.