حمایت نمازگزارن مسجد الزهرا(س) سمنان از جبهه مقاومت
حمايت نمازگزارن مسجد الزهرا(س) سمنان از جبهه مقاومت

حمایت نمازگزارن مسجد الزهرا(س) سمنان از جبهه مقاومت

نماز گزاران مسجد الزهرا(س) سمنان با قرائت بيانيه و برگزاري مراسم جشن از پيروزي جبهه مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي حمايت کردند.
شناسه خبر : 52206 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ نمازگزاران مسجد الزهرا(س) سمنان با قرائت بیانیه و برگزاری مراسم جشن پیروزی حمیات خود از جبهه مقاومت و نیروهای حماس و حزب الله را به جهان نشان دادند.

 

در این بیانیه آمده است:

ملت قهرمان و مظلوم فلسطین در سايه اعتماد به وعده الهی و استمداد از خداوند متعال و با اتکاء به ايمان و قدرت توده های مردمی خصوصاً نسل جوان حماسه ای جاويد آفريد و نشان داد که رژيم جنايتکار صهیونیست در مقابل قیام  امت مسلمان چقدر ذلیل و ناتوان است.

 

عملیات گسترده طوفان الاقصی با قدرت ايمان و برنامه ريزی هوشمندانه سپاه اسلام، سست بودن خانه عنکبوت را خصوصاً درحوزه نظامی و امنیتی با فرار نیروهای نظامی از پادگان ها و خارج کردن تسلیحات و مهمات قابل توجه از پادگانها،بیش از پیش ثابت کرد و کابوس فروريختن و نابودی رژيم کودک کش را برای سرانش به يقین تبديل کرد.

 

و اما چه زيبا امام ما به حاکمان بی غیرت و خود فروخته برخی کشورهای اسلامی که تن به عادی سازی روابط با اشغالگران قدس شريف داده اند دارند گفت: دارند اشتباه میکنند، ضرر خواهند کرد باخت منتظر اينها است اين رژيم غاصب رفتنی است و نهضت فلسطین از همیشه اين هفتاد، هشتاد سال، بانشاط تر، سرحال تر و آماده تر است و انشاءالله اين نهضت به نتیجه خواهد رسید و همانطور که امام بزرگوار (ره) از رژيم غاصب به «سرطان» تعبیر کردند حتماً سرطان به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ريشه کن خواهد شد؛ انشاءالله .

 

خداوند عزيز و قدير را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرد سپاس میگويیم و از همین جا سلام ودرود میفرستیم بر شهدای عزيز و جوانان مؤمن و شجاع فلسطینی، برغزه قهرمان و مقاوم، بر حماس و جهاد و همه گروههای جهادی و سیاسی فلسطین.

 

ما جوانان و نمازگزاران مسجد الز هراء(س) شهرستان سمنان ضمن تبريک اين پیروزی بزرگ و افتخارآفرين به محضرحجت خدا حضرت مهدی موعود )عج( و نائبش امام خامنه ای، آمادگی کامل خود را برای نبرد مستقیم با رژيم جنايتکار و کودک کش صهیونیست اعلام میکنیم و پشتیبان مردم مقاوم فلسطین، تا نصرت نهايی و رهايی قدس شريف هستیم.