طوفان الاقصی عملیاتی بود که ضربه محکمی به اسرائیل وارد کرد/ شهادت موجب شکل گیری بسیاری از ارزشها در جامعه است
طوفان الاقصي عملياتي بود که ضربه محکمي به اسرائيل وارد کرد/ شهادت موجب شکل گيري بسياري از ارزشها در جامعه است
کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا:

طوفان الاقصی عملیاتی بود که ضربه محکمی به اسرائیل وارد کرد/ شهادت موجب شکل گیری بسیاری از ارزشها در جامعه است

حجت الاسلام رفيعي با اشاره به جنايان اخير رژيم غاصب صهيونيستي گفت: طوفان الاقصي عملياتي بود که ضربه محکمي به اسرائيل وارد کرد که سابقه نداشته است و قطعا پشتوانه اين عمليات يک برنامه ريزي بلند مدت بوده است.
شناسه خبر : 52469 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام « ناصر رفیعی» در مراسم بیست و یکمین یادواره شهدای مسجد المهدی(عج) سمنان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در زمینه جنگ حق و باطل بیان کرد : خدای متعال از مومنان دفاع خواهد کرد و افراد ناسپاس و خائن در پیشگاه خداوند متعال جایگاهی ندارند.

 

کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا با بیان  اینکه خداوند متعال به کسانی که به آنها ظلم شده است اذن جهاد داده است تا در برابر ظالمان ایستادگی کنند ، افزود:یکی از موارد ظلم که در قرآن مطرح شده است  این است که افرادی را به غیر حق از سرزمین خود بیرون کنند و اسرائیل نیز فلسطینیان را به ناحق از سرزمین خود بیرون کرده اند.

 

حجت الاسلام رفیعی گفت: ۸۵ درصد خاک فلسطین در اختیار اسرائیل قرار گرفته است و مردم فلسطین را از خاک خود خارج کرده اند و بدنبال تسخیر سایر مناطق در اختیار فلسطینیان می باشند.

 

وی با اشاره به جنایات رزیم کودک کش و غاصب صهیونیستی بیان کرد: طوفان الاقصی عملیاتی بود که ضربه محکمی به اسرائیل وارد کرد که سابقه نداشته است و قطعا پشتوانه این عملیات یک برنامه ریزی بلند مدت بوده است.

 

کارشناس مسائل دینی گفت: اسراییل به میزانی خوار و ذلیل شده است که به مردم مظلوم در بیمارستان ها حمله کرده است و زنان و کودمان مظلوم را به شهادت رسانده است.

 

  حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه مظلوم باید داد بزند و از حق خود دفاع کند و مردم نیز باید از مظلومان دفاع کنند و برگزاری یادواره های شهدا و تجمع ها نوعی دفاع از مظلومان جامعه است ، تصریح کرد:همه اقشار جامعه در حد توان باید از مظلومان دفاع کنند و هنرمندان،ورزشکاران،روحانیون، دانشگاهیان و... باید برای دفاع از مظلومان جهان وارد عرصه شوند و این اقدامات خبیثانه را محکوم نمایند‌

 

وی  با اشاره به جایگاه ویژه شهدا در نزد خداوند متعال بیان کرد : شهادت یک نوع مرگی است که ما به سراغ آن می رویم و ائمه اطهار نیز همواره بهترین دعای خود را شهادت در راه خدا می دانستند.

 

 حجت الاسلام رفیعی گفت: شهادت موجب شکل گیری بسیاری از ارزشها در جامعه است و گرامیداشت یاد و نام این شهدا بسیار ارزشمند است و مسیر و راه شهدا باید ادامه پیدا کند.